به گزارش پارس نیوز، 

درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال از بازی با الهلال برگشت و وینفرد شفر به خوبی تیم را پس از دربی جمع و جور کرد. بازی با سپاهان خیلی بود و استقلال توانست به برد برسد. کار برای قهرمانی سخت است، اما در فوتبال چیزی معلوم نیست. کسی باور نمی‌کرد که تراکتورسازی مقابل سپیدرود رشت شکست بخورد، اما این اتفاق افتاد. امیدوارم اتفاقات پایان فصل به سود استقلال به پایان برسد. ضمن اینکه تیم ما روی کاغذ بازی‌های‌ آسان‌تری در پیش دارد.

وی در مورد انتقادهایی که از نوع شادی بازیکنان استقلال پس از بازی شده است، گفت: همه پس از گل احساسی می‌شوند. وقتی تیم نتیجه نگیرد، تماشاگران بی‌محلی می‌کنند. شادی روز گذشته همه اعضای تیم و تماشاگران به خاطر برگشت استقلال به لیگ بود.

مشاور مدیرعامل استقلال با اشاره به داوری محمدحسین زاهدی‌فرد در این دیدار خاطرنشان کرد: داوری روی هم بد کار نکرد، اما گل استقلال سالم بود. نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که داور گل استقلال را خطا گرفت.

عبداللهی در رابطه با آینده وینفرد شفر در استقلال تصریح کرد: شفر با استقلال قرارداد دارد. او با این تیم نتایج خوبی کسب کرده است. یکی از کارهای‌ خوب شفر جمع و جور کردن تیم پس از شکست در دربی بود. نتیجه این کار، بازی خوب استقلال مقابل الهلال و سپاهان بود. اینها حسن‌های شفر است.

وی در رابطه با اتفاقاتی که برای مهدی رحمتی افتاد، گفت: مهدی برای استقلال زحمت کشیده است. او کاپیتان تیم است و باتجربه بوده می‌تواند خودش را جمع و جور کند.

مشاور مدیرعامل استقلال در پایان در خصوص اظهاراتی که فرهاد مجیدی در رابطه با کارشکنی برخی‌ها مطرح کرده که به امیر قلعه‌نویی نسبت داده‌اند، خاطرنشان کرد: خدا کند از این کارها نکنند. اینها استقلالی هستند و یک روز باید کنار هم کار کنند.