به گزارش پارس نیوز، 

دو تیم پرسپولیس و سایپا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران، دیروز از ساعت 19:00 به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان برانکو توانستند با نتیجه سه بر دو پیروز شوند تا اختلاف خود را با تیم دوم به 5 برسانند.

نکته قابل توجه این دیدار ترکیب متفاوت سرمربی کروات سرخ‌پوشان بود که به نوعی توانست علی دایی را غافلگیر کند. برانکو به دلیل تقویم فشرده‌ای که روبه‌روی خود دارد، مجبور به استقاده از سیستم چرخشی است و در این دیدار با چند جابه‌جایی،  تیم دایی را فریب داد.

 

تغییر اول حضور سیامک نعمتی در سمت راست خط‌دفاعی بود. با توجه به مصدومیت احمد نوراللهی شاید همه فکر می‌کردند نعمتی جای او را  بگیرد که این‌طور نشد و مهدی شیری در این دیدار به استراحت پرداخت. تغییر دوم نیمکت‌نشینی مهدی ترابی و حضور سروش رفیعی در ترکیب بود. ترابی با اضافه شدن در نیمه دوم توانست روند بازی را تغییر دهد و گل سوم تیم خود را به‌ثمر برساند.

 

حضور همزمان سروش و رسن بار تکنیکی خط هافبک پرسپولیس را بالا برده بود. اتفاقی که به ندرت دیده می‌شد تا دو بازیساز در تیم برانکو همزمان به کار گرفته شود. این تغییرات برانکو باعث شد تا بازیکنان در اوایل بازی کمی سردرگم به‌نظر برسند ولی با گذشت زمان با تسلط بر روی بازی توانستند یک قدم محکم دیگر برای قهرمانی بردارند.