به گزارش پارس نیوز، 

این باخت دور از ذهن که به روند خوب تراکتورسازی پایان داد به پای یک بازیکن نوشته شد. محسن فروزان، دروازه‌بان تراکتورسازی که با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در حدود هفت ساعت، برای ثبت رکوردی عجیبی خیز برداشته بود در همان شروع بازی با یک اشتباه حیرت‌آور موجب گلزنی مهاجم حریف را فراهم کرد.

فروزان در ادامه روز بدش، روی دو گل بعدی میزبان هم چندان خوب کار نکرد تا به عنوان مقصر اصلی باخت معرفی شود؛ مقصری که اشتباهات او از سوی هواداران اشتباهای فنی قلمداد نشد.

در حین بازی در چند کانال هواداری تراکتورسازی با انتشار بیوگرافی فروزان اشتباهات این بازیکن را به زادگاهش، رشت، ارتباط دادند.

با این وجود کسی انتظار نداشت  دروازه‌بانی که در بازیهای قبل نقطه قوت تراکتورسازی بود و بر اساس نمرات سایت نود یکی از بهترین‌های این فصل به شمار می رود اینگونه محکوم شود.

جورج لیکنز سرمربی تراکتورسازی که دیروز اولین باختش در لیگ ایران را تجربه کرد پس از بازی به گفتن این جمله بسنده کرد :« محسن فروزان چند سیو داشت اما امروز روز بدی برای او بود.» مسعود شجاعی کاپیتان تراکتورسازان هم با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش تاکید کرد که همه باهم باختند.

این صحبتهای سرمربی و کاپیتان اما با اتفاقات بعدی همخوانی نداشت. در تبریز فروزان مقصر اصلی محسوب می‌شد و اشتباه‌های او نابخشودنی به شمار می رفت. تنها چند دقیقه پس از بازی خبر مهمی منتشر شد؛ اخراج محسن فروزان.

حواشی ادامه داشت؛  از حمله به این بازیکن در فضای مجازی تا درگیری لفظی یکی از هواداران با فروزان که گلهای خورده او را به شرط‌بندی ارتباط می‌داد!

پای همسر فروزان هم وسط کشیده شد و بلافاصله متنی منتسب به او در فضای مجازی دست به دست شد که  نسیم نهالی، همسر فروزان، آنرا جعلی دانست.

این همه حواشی شبی تیره را برای فروزان رقم زد؛ او که امید داشت با نمایشی درخشان، خود را به رکورد 738  دقیقه بسته نگه داشتن دروازه برساند و با صدرنشینی به تبریز برگردد حالا با مشکلات زیادی روبرو است؛ اخراج از تیم و متهم شدن در فضای مجازی.

در این میان سوالی که پیش می آید این است که چه کسی فروزان را اخراج کرد؟

طبیعتا وقتی یک دروازه‌بان که در بازیهای قبلی عملکرد خوبی داشته به خاطر یک دیدار اخراج می‌شود این شائبه ایجاد خواهد شد که مسوولان عملکرد او را طبیعی و اشتباهات او را عادی نمی دانند.

صحبتهای لیکنز و حمایت شجاعی نشان داد که در داخل تیم احتمالا چنین فرضیه‌ای مطرح نشده است. در این میان همه راه‌ها به مالک باشگاه ختم می شود.

گفته می‌شود حکم اخراج توسط او صادر شده است. به هر حال باید دید در فصلی که تراکتورسازی خود را به قهرمانی خیلی نزدیک می دید و حتی پس از این باخت هم یک مدعی درجه یک است چگونه از این بحران عبور می‌کند.

امروز همه نگاه‌ها متوجه تبریز است تا مشخص شود تکلیف فروزان چه خواهد شد. آیا تصمیم دیشب یک تصمیم احساسی بوده که امروز با پادرمیانی ها حل خواهد شد یا حواشی عجیب فروزان باعث خواهد شد تا تراکتورسازی ادامه فصل زا با حضور محمدرضا اخباری ادامه دهد.

مطمئنا این اتفاق به این زودی‌ها از یاد نمی رود