به گزارش پارس نیوز، 

پس از حذف برنامۀ نود از برنامه‌های تلویزیونی، حواشی بسیاری میان عادل فردوسی‌پور و محمدحسین میثاقی پس از سال‌ها همکاری به وجود آمد که توجه فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرد.

 

حمید محمدی که به جای میثاقی اجرای برنامۀ فوتبال 120 را به عهده گرفته است در این خصوص گفت: «حالم با عادل و گروه بی‌نظیرش خوب است. بلافاصله بعد از اینکه عادل تماس گرفت، من هم قبول کردم ۱۲۰ را اجرا کنم. ضمن اینکه من سه فصل اول این برنامه را اجرا کردم و با فضای برنامه و تیم عادل آشنا بودم. البته این را هم بگویم که از اول قرار بود محمدحسین میثاقی برنامه را اجرا کند، ولی در آن زمان منع قانونی داشت به همین دلیل عادل گفته بود تا زمانی که این مشکل رفع شود، تو اجرا کن که من هم قبول کرده بودم.»

 

وی در ادامه نیز اضافه کرد: «من از اختلافات پیش‌آمده بین عادل و محمدحسین از صمیم قلب متأسفم. بیش از این از فحاشی طرفداران دو طرف بسیار ناراحتم. این دو سال‌ها کنار هم بودند و حالا تصمیم بر این شد که با هم کار نکنند. الان هرکس برای خودش تریبون درست کرده و می‌آید فحاشی می‌کند که به هیچ‌وجه درست نیست. ضمن اینکه قطعاً و با اختلاف، عادل بهترین گزارشگر تلویزیون و محمدحسین میثاقی بهترین گزارشگر میدانی ما هستند.»