به گزارش پارس نیوز، 

نتیجه رقم خورده در دیدار فردای سپاهان و استقلال، برای دو مدعی دیگر لیگ نیز اهمیت بالایی دارد و تساوی در نقش جهان بهترین ارمغان برای دو سرخ های تهرانی و تبریزی است.هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از امروز با دو دیدار آغاز می شود و فردا با دیدار مهم تیم های سپاهان و استقلال پیگیری خواهد شد که این مسابقه با بهره برداری از طبقه دوم نقش جهان نیز همراه است تا شاید به انگیزه ای برای هواداران دو تیم برای استقبال بیشتر از بازی مبدل شود.سپاهانی ها که نیم فصل اول را با صدرنشینی به پایان بردند،‌ در نیم فصل دوم از نظر نتیجه‌گیری دچار افت شده و پس از گذشت 9 هفته از نیمه دوم رقابت‌ها به فاصله چهار امتیازی با صدر جدول و رتبه سوم رسیدند تا کارشان برای قهرمانی گره بخورد.یاران قلعه نویی با وجودی که درگیر لیگ قهرمانان آسیا و پیامدهای فشردگی آن نبودند، با این حال به اندازه پرسپولیس و تراکتورسازی در جمع آوری امتیازات موفق نبوده که سقوط به رتبه سومی و دور شدن از صدر گویای این موضوع است.سپاهان قهرمانی در شرایط ویژه را در لیگ چهاردهم تجربه کرده، اما تکرار آن اتفاق مستلزم نتیجه گیری حداکثری در بازی های آینده است تا شاید لغزش رقبا، سرنوشت مسیر جام را تغییر دهد.

بنا به اهمیت این دیدار، روز گذشته کمیسیون امنیتی ویژه مسابقات فوتبال با حضور مسئولان ذی‌ربط در استانداری اصفهان برگزار شد و تصمیماتی درباره برگزاری این دیدار اتخاذ کرد که بر این اساس، ۱۰ درصد از ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه نقش جهان به هواداران استقلال اختصاص پیدا خواهد کرد.

همچنین به منظورجلوگیری از ازدحام جمعیت در محل ورزشگاه، از ساعت 9 صبح روز جمعه در سه نقطه یعنی ورزشگاه تختی، ورزشگاه انقلاب و سالن پیروزی بلیت این مسابقه به فروش می رسد.

 

 

 

 امیر قلعه نویی

 

عــقـــب افــتــادن از کــورس قهرمانی برای مربی مانند قــــــــلــــــعــه‌نـــــویـــــــــی قــابـل قبول نیــســـت و اورا برای نتیجه گرفتن تحت فشار

 قرار می‌دهد. 

مصاف با تیم سابق ژنرال درست در زمانی رخ داده که تیم فعلی او نیاز مبرمی به نتیجه گیری دارد و امتیاز از دست دادن به معنای وداع با جام است.

 

کی روش استنلی

 

در خط حمله سپاهانی‌ها مسئولیت سنگینی را برعهده دارد و البته در بازی هایی که تیم های مقابل برای مهار او برنامه دارند، از کارایی‌اش کم می‌شــــود. استنلی پس از پـــشــــت ســـر گــذاشــتــن محرومیت یک جلسه‌ای انگیزه زیادی برای بازی کردن دارد و انگیزه بالای او می تواند روز خوب مهاجم برزیلی را رقم بزند.

 

پیام نیازمند

 

 با اینکه سپاهان از صدر به دو رده پایین تر رسیده، اما آمار کلین شیت های نیازمند به نسبت نیم فصل اول بهتر شده  وفردا می‌تواند استمرار پیدا کند.در دیـــــدارهـــــای حــــساس دروازه‌بـــان نــقــش زیادی دارد و نیازمند در مصاف با مـــهــاجـــمــــان خـــــــارجــــی آبـــی‌هـــای تـــهـــرانــــــی، روز دشواری را پیش رو خواهد

 داشت.

 

وینفرد شفر

 

شفر تاکــنــون چــهـار بار بــرابـــر تـیـم‌های قلعه‌نویی به میدان رفته که حاصل آن تنها یک برد و سه باخت بوده است. سرمربی آلمانی کـه پـــس از بـاخـت در دربی با فشار هواداران مواجه شد، فعلا با یک برد در لیگ قهرمانان آسیا تا حدودی به آرامش رسیده، اما مصاف با رقیب نیمکت همیشه حساسیت زاست و البته خطرناک.

 

پاتوسی

 

حـضـور پاتوسی در استــقــلال علاوه بر ایــنـکــه در جــریـان مـسابـــقــات کــمــک زیادی کرده و عمده امتیازات این تیم روی گل یا پاس‌گل او به دست آمده، ضربات آزاد این تیم را هم خطرناک‌تر کرده است. استقلال در مسابقاتی که پاتوسی را در ترکیب دارد، خاطر جمع است با گره خوردن بازی هم می‌تواند روی ضربات ایستگاهی او حساب باز کند.

 

حسین حسینی

 

چرخ روزگار طوری چرخـیـد که مهدی رحمتی یکـباره مــغـضـــوب آبــی‌هـــا شـــد و حسینی به دروازه برگشت. قاعدتا شفر به ترکیب تیم برنده بازی با الهلال دســت نمی‌زند و حسینـی در این بازی سنگربان آبی هــاست و در برابر مهاجمان داخـلـی و خارجی زردها که در زمـیـن خودی به دنــبــال گـلـزنـی هستند، کـار دشواری دارد.