به گزارش پارس نیوز، 

شیرجه و واترپلو در گفتگو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: خوشبختانه امروز جلسه‌ای با محور حل مشکل سالن آزادی با دستور محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای برگزار شد که ۹۰ درصد مشکل استخر آزادی حل شد. همچنین قرار است تصمیم نهایی نهایی بر عهده‌ی داورزنی گذاشته شده است. این با حضور رضوانی رئیس فدراسیون شنا، کریمی رئیس سازمان تجهیزات و توسعه و بنده تشکیل شد.

او در ادامه عنوان کرد: باید از داورزنی معاون قهرمانی تشکر ویژه کرد که با وجود اینکه در مناطق سیل زده حضور داشتند این جلسه را تشکیل دادند.

او در ادامه گفت: فدراسیدن شنا هیچ وقت سالن استخر آزادی را تحویل نداده است و همچنان در اختیار ما است. تمرینات تیم ملی نیز در این مدت زمانی که قرار بود این مشکل حل شود به سالن دیگری انتقال داده شده بود. به امید خدا تا هفته‌ی آینده تمرینات تیم ملی به استخر آزادی منتقل می‌شود.

علی آبادی در پایان بیان کرد: استخر آزادی یک مجموعه‌ی ورزشی قهرمانی محسوب می‌شود. این سالن کاملا مجهز و دارای استاندار جهانی است. سالن آزادی در طول سال برای نگه داری نیازمند هزینه است که قرار است فدراسیون این مبلغ را برای نگهداری استخر آزادی تامین خواهد شد.