به گزارش پارس نیوز، 

عصر دیروز تنی چند از اعضای کمیته رسانه‌های ورزشی باشگاه پیشکسوتان به همراه دکتر عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی و ورزش همگانی و رئیس انجمن ورزشی‌نویسان ایران در بیمارستان تریتا از استاد تورج لارودی، پیشکسوت روزنامه‌نگاری ورزشی و مفسر برجسته کشتی، عیادت کردند.

تورج لارودی با سابقه ای بالغ بر 40 سال حضور در مطبوعات ورزشی کشور از اسامی قابل اعتماد و اتکا در این عرصه است. 12 فروردین 98 طی کسالتی ناشناخته به بیمارستان تریتا مراجعه کرده و در این بیمارستان بستری شده بودند. متاسفانه پزشکان اطلاع دادند ایشان به بیماری نادری در ناحیه مغر مبتلا شده اند ولی عصر سه شنبه 20 فروردین از بیمارستان مرخص و در منزل مراقبت های پزشکی را دنبال خواهند کرد.

منوچهر زندی، جهانگیر کوثری و رضا میرزائیان از همکاران و دوستان تورج لارودی، ضمن حضور در بیمارستان و آرزوی بهبودی و سلامتی برای ایشان یادآور شدند تلاش دارند از طریق سازمان‌های مربوطه از جمله صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی، باشگاه پیشکسوتان، انجمن ورزشی نویسان ایران و وزارت ورزش و جوانان روند درمان ایشان را تسهیل کنند. به ویژه دکتر ابطحی (مدیرعامل صندوق حمایت) و حمید شاکری (مدیر واحد حمایتی صندوق) طی عیادت از ایشان برای هر نوع مساعدت به خانواده ایشان در هزینه های درمان اعلام آمادگی کرده اند. وزارت ورزش نیز از طریق فدراسیون پزشکی ـ ورزشی نهایت تلاش خود را در این زمینه خواهد داشت.

لارودی، طی صحبتی کوتاهی در این دیدار از همه دوستان و همکاری که به هر طریق جویای احوال او بوده اند سپاسگزاری کرده و ضمن آرزوی سلامتی برایشان خواست تا برای بهبودی او دعا کنند.