به گزارش پارس نیوز، 

میلاد شیخ‌سلیمانی با اشاره اینکه سپیدرود آماده تقابل با تراکتورسازی تبریز است اظهار کرد: دیدار سختی مقابل تیم دوم جدول در پیش داریم، تراکتور در لیگ هجدهم به‌خوبی یارگیری کرده و از سرمربی بزرگی سود می‌برد.

وی با تأکید بر عزم راسخ سپیدرود برای کسب سه امتیاز دیدار مقابل تراکتورسازی بیان کرد: با تمام توان به مصاف تراکتورسازی رفته و تا پای جان مقابل این تیم می‌جنگیم، هوادارانمان به‌خوبی از شرایط سپیدرود آگاه بوده و در دیدار مقابل تراکتورسازی ورزشگاه را پر خواهند کرد، حضور بیش از 15 هزار تن از هواداران سپیدرود، قوت قبلی برای بازیکنان و اعضای سپیدرود بوده و توانمان برای نبرد مقابل تراکتورسازی مضاعف می‌شود.

مدافع سپیدرود رشت با اشاره به کسب یک امتیاز ارزشمند مقابل ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: در دیدار مقابل این تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته و به هدفمان دست پیدا کردیم، خط دفاعی تیممان در طول فصل تلاش خود را برای ارائه بهترین عملکرد انجام داده است، در دیدار مقابل ذوب‌آهن انسجام دفاعی خوبی داشته و توانستیم قفل دروازه‌مان را بسته نگاه‌داریم.

شیخ‌سلیمانی با بیان اینکه داور مسابقه به‌درستی گل ذوب‌آهن را مردود اعلام کرد افزود: مهاجم حریف روی بازیکن تیممان مرتکب خطا شده و اعتراض تیم ذوب‌آهن صحیح نبود، در بازی مقابل ذوب‌آهن دوندگی بالایی داشتیم و به همین دلیل در یکی دو صحنه بازیکنان دچار گرفتگی عضلانی شده و روی زمین افتادند.

وی با بیان اینکه همدلی و اتحاد مهم‌ترین رمز بقای سپیدرود در لیگ برتر است خاطرنشان کرد: هفته‌های پایانی لیگ، حمایت هرچه بیشتر مسؤولین شهری و استانی را می‌طلبد و با پشتیبانی هوادارانمان سپیدرود را قطعاً در لیگ برتر حفظ می‌کنیم، شش دیدار تا پایان لیگ هجدهم باقی‌مانده و سپیدرود با کسب امتیازات لازم برای دومین فصل متوالی جشن بقا در لیگ برتر می‌گیرد.