به گزارش پارس نیوز، 

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با پیروزی برابر الاهلی عربستان به جمع مدعیان جدول گروهD بازگشت و با 4 امتیاز در رده دوم قرار گرفت تا از شانس خوبی برای صعود به مرحله بعد برخوردار باشد.

 

بعد از باخت سومین تیم عربستانی به نمایندهای ایران در لیگ قهرمانان آسیا، رسانه‌های عربی به تعریف و تمجید از پرسپولیس پرداختند. از همین رو سایت عربستانی عاجل نوشت: الاهلی شکست تلخی برابر سرخ‌پوشان داشت. درحالی که آن‌ها بازی را بهتر شروع کرده بودند و پرسپولیس محتاط‌تر بازی می‌کرد، اما این نماینده ایران بود که توانست با دوگل پیروز شود.

یورو اسپورت عربی با بیان ادامه شکست‌های الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا با باخت مقابل پرسپولیس اعلام کرد: نماینده ایران در نیمه اول کاملا غافلگیرکننده ظاهر شد و با گل دیدنی شجاع خلیل‌زاده در دقیقه 18، نیمه اول را با پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم الاهلی که خط دفاع خود را رها کرده بود و به دروازه حریف هجوم می‌آورد، گل دوم را دریافت کرد. در این دیدار مدافعان پرسپولیس خیلی هوشیار بودند تا الاهلی با شکست در این مسابقه به قعر جدول سقوط کند.

 

 

سایت اخبارنا نوشت: در حالی که الاهلی با پیروزی چهار گله برابر الشباب در لیگ عربستان، با روحیه بالایی پا به این مسابقه گذاشته بود، شکست تلخی را برابر پرسپولیس متحمل شد تا شرایط جدول پیچیده‌تر از قبل شود.

 

عربی کوره نیز با بیان دومین شکست متوالی الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس با ضربه دیدنی شجاع خلیل‌زاده و علی علیپور نماینده عربستان را به قعر جدول فرستاد.