به گزارش پارس نیوز، 

حمید درخشان روز دوشنبه با اشاره به دیدار پیش روی پرسپولیس برابر الاهلی عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: پرسپولیس بازی راحتی در پیش ندارد اما به خاطر شرایط تیم در جدول رده بندی، پرسپولیس محکوم به برد در این مسابقه است.

وی افزود: پرسپولیس با وجود عملکرد خوب در این بازی ها نتایج خوبی نگرفته است و اگر این بازی را برد پشت سر نگذارد کار برای صعود سخت می شود.

سرمربی پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد و بازیکنان به هماهنگی خوبی هم رسیده اند. بازیکنان یکدل هستند و با این شرایط فکر می کنم بتوانیم تیم الاهلی را با برتری پشت سر بگذاریم.

وی در مورد برگزاری بازی در دوبی خاطر نشان کرد: قطعا اگر بازی در ورزشگاه آزادی بود، می توانستیم پرسپولیس را برنده بدانیم اما ایرانی های زیادی در امارات سکونت دارند که در این مسابقه پرسپولیس را تنها نخواهند گذاشت. حضور این هواداران می تواند به پرسپولیس کمک کند.

درخشان در مورد مصاحبه اخیر امید عالیشاه هم که باعث کنار گذاشتنش از فهرست پرسپولیس شده، خاطرنشان کرد: این رفتارها کاملا غلط است و باید به سمتی رویم که دیگر این مسائل را در فوتبالمان شاهد نباشیم. جایگاه هر کس در فوتبال مشخص است و بازیکن نباید در کار مربی دخالت کند.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: دود این رفتارها پیش از هر چیز به چشم خود بازیکن می رود. عوارض این کار هم خروج نام این بازیکن در لیست بود و برانکو بهترین رفتار را داشت.

پرسپولیس از ساعت 20 فردا در دوبی به مصاف الاهلی عربستان می رود. شاگردان برانکو با یک امتیاز از دو مسابقه قبلی، در رده چهارم جدول رده بندی گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.