به گزارش پارس نیوز، 

منطقه خوزستان، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا آغاز می شود که در داربی فوتبال خوزستان، استقلال میزبان فولاد است و روز جمعه نیز نفت مسجدسلیمان میهمان تیم پدیده خواهد بود و نفت آبادان پذیرای پارس جنوبی است.

استقلال خوزستان – فولاد

استقلال در فصل جاری لیگ برتر علاوه بر کسر شش امتیاز، تغییرات بسیاری در راس کادرفنی خود داشته و چند روزی است هدایت آن به سیدمحمد علوی سپرده شده  است. این تیم در حالی که به نظر می‌آید دیگر ثبات لازم و انگیزه خود را از دست داده است، در داربی فوتبال خوزستان باید به مصاف تیم با روحیه  فولاد برود. آبی‌های خوزستان که هفته‌های بسیاری است با 10 امتیاز در قعر جدول جا خوش کرده‌اند، اگر می‌خواهند از شانس بقا در لیگ برتر برخودار باشند باید بتوانند در دیدار با شاگردان قطبی با سه امتیاز از زمین خارج شوند.

در آن سوی میدان نیز فولادی قرار دارد که با آمدن قطبی متحول شده و ضمن نمایش بازی‌های هجومی، توانسته امتیازات خوبی را هم از تیم‌های قدر لیگ چون پرسپولیس، سپاهان و پدیده بگیرد. فولاد هم برای این‌که لیگ را با نتایج و رتبه تک رقمی مناسب به پایان برساند، به دنبال این است که از بازی این هفته برابر استقلال خوزستان و دیدارهای آینده امتیاز بگیرد تا با روحیه خوب خود را برای فصل آینده لیگ برتر آماده کند.

از آن‌جا که دو تیم از انگیزه لازم برای مصاف در داربی برخوردار هستند به نظر می‌رسد که هواداران دو تیم نیز بازی هجومی و زیبایی را شاهد خواهند بود. همچنین این بازی که قرار بود در ورزشگاه غدیر برگزار شود، به دلیل آب‌گرفتگی اطراف ورزشگاه، در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.

استقلال خوزستان از ساعت 17 فردا در ورزشگاه شهدای فولاد میزبان شاگردان قطبی است.

پدیده شهر خودرو – نفت مسجدسلیمان

نفت که در هفته‌های اخیر نتوانسته امتیازات خوبی را جمع کند و عملکرد این تیم و مرزبان مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است، برای بازگشت به جدول و رهایی از انتهای جدول باید این هفته بتواند در مصاف با پدیده با برد از زمین خارج شود.

شاگردان مرزبان در حال حاضر با 19 امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر قرار دارند و همچون تیم‌های استقلال خوزستان و سپیدرود، سقوط نیز این تیم را تهدید می‌کند.

نفت‌مسجدسلیمان از ساعت 17:30 روز جمعه میهمان تیم پدیده است.

نفت آبادان – پارس جنوبی

نفت آبادان رکوردار تساوی در فصل هجدهم لیگ برتر کشور، دو هفته متوالی است که با قبول شکست برابر حریفان نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و با انتقاد هواداران نیز مواجه بوده است. نفت این هفته به نوعی برای آشتی هواداران با تیم باید بتواند از دیدار با پارس جنوبی، دست پر و البته با سه امتیاز از زمین خارج شود.

نفت در حالی این هفته رو در روی پارس قرار می‌گیرد که حریف آن هفته گذشته در حالی‌که بازی‌اش با استقلال خوزستان تا دقیقه 95 با تساوی رو به پایان بود، با بهره‌بردن از فرصت گلزنی ایجاد شده در همین دقیقه به گل رسید و با برد زمین را ترک کرد و اکنون نیز با روحیه دو چندان به مصاف دیگر نماینده خوزستان خواهد آمد. 

تماشاگران آبادانی که خیلی از نوع بازی و نحوه نتیجه‌گیری تیم‌شان راضی نیستند، در هفته‌های اخیر استقبال چندان خوبی هم از دیدارهای خانگی این تیم نداشته‌اند.  اگر این هفته هواداران پرشورتر برای حمایت بیایند، احتمال این‌که نفت با بهره‌گیری از حمایت یار دوازدهم خود به برد برسد و به جهش در جدول رده‌بندی طی هفته‌های آینده امیدوارتر باشد، وجود دارد.

نفت آبادان از ساعت  19 روز جمعه در ورزشگاه تختی پذیرای پاس جنوبی است.