به گزارش پارس نیوز، 

 تیم فوتبال پرسپولیس با برتری قاطع مقابل الاهلی عربستان شادی فوتبال دوستان ایرانی را در هفتۀ سوم لیگ قهرمانان آسیا تکمیل کرد.

هواداران پرسپولیس با نمایش امروز شاگردان برانکو امیدوار هستند که تیمشان ماموریت ناتمام فصل گذشته را این فصل تمام کند و برای اولین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

اما پرسپولیس با وجود پیروزی امشب برای قهرمانی آسیا هنوز هم نقطه ضعف‌های دارد که می‌تواند در دیدارهای بزرگ برای این تیم دردسر ساز شود. تنها را ه حل برطرف کردن این موضوع هم تقویت تیم برای مراحل حذفی است.

هر چند که مدت زیادی تا آغاز فصل نقل‌وانتقالات باقی مانده ولی هواداران پرسپولیس از هم حالا بازیکنانی مانند وحید امیری، صادق محرمی و حتی مهدی طارمی را به مدیران تیمشان پیشنهاد می‌دهند. نکته حائز اهمیتی در خصوص این سه بازیکن وضعیت فعلی آن‌هاست؛ سه بازیکن سابق پرسپولیس پس از ترک این تیم به موفقیت آن‌چنانی به دست نیاورده‌اند و شاید خودشان هم بی‌میل نباشند که برای تیمی که مدعی قهرمانی آسیا است به میدان بروند.

 

وحید امیری

مهدی طارمی

صادق محرمی

 

 

البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که برانکو خصومت چندانی با این سه ستاره ندارد و از نظر او درهای پرسپولیس برای بازگشت آن‌ها همیشه باز است.