به گزارش پارس نیوز، 

در ادامه هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب تیم های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان با یکدیگر دیدار می کنند. این بازی از چارچوب گروه D برگزار می شود.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با توجه به نتایج دو بازی قبلی، نیاز مبرمی به کسب هر سه امتیاز بازی امشب دارند. پرسپولیس ابتدا در مقابل پاختاکور در خانه متوقف شد و در بازی بعدی هم در خانه السد قطر شکست خورد و حالا با یک امتیاز در قعر جدول گروه خود ایستاده است.

در سمت مقابل الاهلی عربستان یک پیروزی برابر السد و یک شکست مقابل پاختاکور کسب کرده و هم اکنون 3 امتیازی است.

تیم پرسپولیس با توجه به اختلافات بین ایران و عربستان، نمی تواند از امتیاز میزبانی مقابل حریف امشب خود استفاده کند و در کشور امارات به عنوان زمین ثالث با این تیم دیدار می کند.

این در حالی است که نمایندگان ایران تا به اینجا دو مرتبه دیگر هم در زمین ثالث با رقیبان عربستانی بازی کرده اند. در اولین گام، ذوب آهن در هفته دوم این رقابت ها در امارات به مصاف النصر عربستان رفت و موفق شد در یک بازی هیجان انگیز 3 بر 2 این تیم را شکست دهد. دیگر تقابل ایرانی ها و عربستانی ها بازی دیشب استقلال و الهلال در پایتخت قطر بود که آن بازی هم با نمایش خوب استقلال با نتیجه 2 بر یک به سود ایران خاتمه یافت.

 

حالا پرسپولیس و الاهلی هم در سومین بازی ایرانی ها و عربستانی ها به دیدار هم می روند. باید دید در شبی که پرسپولیس به شدت نیاز به برد دارد، هت تریک نمایندگان ایرانی برابر رقبای عربستانی در زمین های ثالث رقم می خورد یا خیر.