به گزارش پارس نیوز، 

ابراهیم مهربان در مورد اعتراض محمدجواد ابراهیمی به عدم حضورش در لیست آسیایی اظهار داشت: من صحبت‌های ابراهیمی را نخواندم اما اول از همه اینکه هنوز تیم اعزامی به مسابقات آسیایی مشخص نشده و همانطور که گفتیم قرار است این اتفاق در ابتدای اردوی بعدی تیم ملی که از 19 فروردین آغاز می‌شود، صورت بگیرد. بعد هم اینکه تصمیمات کادرفنی براساس مسابقاتی که در این مدت برگزار شد، صورت می‌گیرد. ما گفته بودیم که جام تختی یکی از مراحل بسیار مهم در فرآیند انتخابی تیم ملی است.

وی در خصوص اینکه ابراهیمی مدعی شده، علیرضا کریمی در جام تختی کشتی نگرفته اما به عضویت تیم آسیایی درآمده، خاطرنشان کرد: ابراهیمی باید در مورد خودش صحبت کند، نه کریمی. او باید از عملکرد خودش دفاع کند. ابراهیمی در جام تختی حضور داشت که به ارشک محبی باخت. پس او یک برنده داخلی دارد. علاوه بر این ابراهیمی در جام‌جهانی کشتی گرفت و به حریف آمریکایی باخت، درواقع این رقابت‌ها با حضور کشتی‌گیران درجه سه و چهار دنیا برگزار شد. در کنار اینکه خیلی محمدجواد ابراهیمی را دوست دارم و پسر خوبی است، اما اجازه دهد که کادرفنی تیم ملی در این خصوص تصمیم بگیرد و این به نفع کشتی ایران است. ما با کسی در این خصوص صحبت نکرده و هیچ پشت پرده‌ای هم وجود ندارد.

مربی تیم ملی گفت: ما سعی می‌کنیم بهترین ترکیب را برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب کنیم چون این رقابت‌ها خصوصا در اوزان سبک و میان وزن سخت است و می‌خواهیم از جایگاه کشتی ایران دفاع کنیم خصوصا اینکه سال گذشته در آسیایی دوم شده‌ایم‌.

مهربان در خاتمه با اشاره به انتخابات پیش روی کشتی ایران تاکید کرد: هر اتفاقی که قرار است برای کشتی رخ دهد و هر کسی که قرار است بیاید و سکاندار اجرایی کشتی باشد، زیرمجموعه مورد نظر خودش را انتخاب می‌کند. من امیدوارم درنهایت برای کشتی بهترین اتفاق بیافتد و کشتی سربلند باشد. اینکه من باشم یا نباشم مهم نیست، چیزی که اهمیت دارد این است که کشتی بتواند مردمی که هر لحظه یک مصیبت سرشان می‌آید را برای لحظاتی خوشحال کند.