به گزارش پارس نیوز، 

نشست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال باشگاه‌های عربستان با حضور نمایندگان تمام باشگاه‌ها شب گذشته در ریاض برگزار شد و یکی از موضوعات مورد بحث در این جلسه درخواست حضور باشگاه المحرق در لیگ عربستان سعودی بود.

مسلی معمر رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در این خصوص گفت: در حال بررسی ابعاد مختلف این پیشنهاد برای حضور باشگاه المحرق در فصل آینده لیگ عربستان هستیم و به نظر می‌رسد برای پذیرش این درخواست باید تغییراتی در لوایح و قوانین فدراسیون فوتبال و لیگ عربستان داشته باشیم. به همین دلیل بررسی موضوع به زمان بیشتری نیاز دارد.

بررسی تعداد بازیکنان خارجی لیگ عربستان، افزایش تعداد تیم‌های حاضر در لیگ و همچنین قوانین نقل و انتقالات و موضوعات اقتصادی از دیگر موضوعات مورد بحث در نشست اعضای اتحادیه فوتبال باشگاه‌های عربستان بود.

باشگاه المحرق بحرین اعلام کرده که این پیشنهاد به درخواست وزارت ورزش این کشور و در راستای توسعه و پیشرفت باشگاه و حضور در مسابقات حرفه‌ای فوتبال عربستان به منظور بالا رفتن توان فنی تیم و جلب حمایت حداکثری هواداران مطرح شده است.

در عین حال رسانه‌های بحرینی حضور المحرق در لیگ عربستان را به این باشگاه تبریک گفته‌اند و این در شرایطی است که سعودی‌ها تاکنون با این درخواست موافقت نکرده‌اند.

همچنین باشگاه المحرق اعلام کرده در صورت موافقت با این پیشنهاد دو تیم الف و ب به منظور حضور در لیگ‌های فوتبال عربستان و بحرین برای فصل آینده معرفی خواهد کرد.