به گزارش پارس نیوز، 

بافتیمبی گومیس مهاجم سرشناس و گران قیمت فرانسوی نزدیک به پنج هفته بود موتور گلزنی اش خاموش بود تا این که یکی از سه گل الهلال در کامبک نیمه دوم بازی با الحزم به نام او ثبت شد تا شیر فرانسوی از زیر بار انتقادات خارج شود.

 

گومیس در حالی گل دوم الهلال در جریان برد 3-2 هفته قبل را به ثمررساند که بعد از این گلزنی دیگر شادی های همیشگی خود را اجرا نکرد تا این رفتار ستاره فرانسوی زمینه ساز شایعات فراوانی در خصوص ناراحتی او از سران باشگاه و طرفداران شود.

 

در واکنش به این جنجال ها پیرامون ستاره فرانسوی، عبدالعزیز موریسل معاون سابق باشگاه الهلال در حساب توئیتری خود با اشاره به اتفاقات پشت پرده رخ داده برای گومیس مدعی شد این بازیکن دیگر انگیزه و شادابی روزهای ابتدایی فصل را ندارد از همین رو زمان جدایی او از الهلال چندان دور نیست.

 

بافتیمبی گومیس با سابقه بازی برای لیون، منچسترسیتی، سوآنزی و ... یکی از سرشناس ترین ستاره های خارجی شاغل در آسیا است که امشب به عنوان یکی از امیدهای اصلی گلزنی الهلالی ها مقابل استقلال ایران صف آرایی خواهد کرد. این بازیکن در حالی در کنار جووینکو زوج تهاجمی الهلالی ها خواهد بود که طی هفته های گذشته جنجال های فراوانی در فوتبال عربستان پشت سر گذاشته است.