به گزارش پارس نیوز، 

حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان با ما از کار سخت تیم امید برای صعود به المپیک حرف زد. 

* تیم امید به سختی به مرحله نهایی رسید. 

برای تیم امید زحمات زیادی کشیده شد، اما این تیم فعلاً ۵۰ درصد راه را رفته و هنوز ۵۰ درصد دیگر راه اصلی صعود به المپیک باقی مانده است. در بازی‌هایی که ارائه دادیم تیم امید نتوانست تمام شایستگی‌هایش را نشان دهد و این مسئله نیاز به بازنگری فنی دارد. 

*منظورتان را واضح‌تر بیان می‌کنید؟

به نظرم تیم امید ما بازیکنان خوبی دارد، اما وقتی با وجود بازیکنان مستعد نمی‌تواند از حملات زیادش نتیجه بگیرد این موضوع به کادر فنی بازمی‌گردد و شاید روش بازی تیم باید تغییر کند. تیم امید ما کنترل کافی داشت، اما تمام‌کننده نداشت. من شک ندارم در کنار استیلی تمام اعضای کادر فنی تلاش‌شان را انجام می‌دهند، اما وقتی نتیجه به نحو احسن به دست نمی‌آید باید کار‌های دیگری انجام شود. 

*کرانچار باید حفظ شود؟

کرانچار مربی خوبی است، اما باید از فرصت خوبی که نصیبش شده نهایت استفاده را ببرد. باید بیشتر کار کنیم، چون هیچ زمانی چنین حمایتی را از تیم ملی امید کشورمان شاهد نبودیم که آقایانی نظیر صالحی امیری، وزیر ورزش و سایر مسئولان از تیم امید کردند. این تیم با حمایت بی‌نظیری که پشت‌سر خود دارد باید صعود کند و آرزوی میلیون‌ها ایرانی را با تلاش بیشتر و انجام بازی‌های تدارکاتی خوب برآورده سازد. 

*سؤال بعدی ما در مورد شهرآورد پایتخت است و می‌خواهیم نظرتان را راجع به آن و حاشیه‌هایی که به وجود آمد جویا شویم.

پرسپولیس در شرایط بهتری قرار داشت و به نظرم در مسیر قهرمانی قدم می‌زند. در مورد استقلال، اما حاشیه‌های زیادی بعد از پنالتی و... به وجود آمد که به تیم لطمه زد. استقلال با مواردی که به وجود آمد به نوعی خودزنی کرد. تمام مشکلات باید در درون خانواده این تیم حل شود در حالی که بعد از اتفاقات شهرآورد ما شاهد اطلاعیه و... بودیم که خودزنی بود. مشکلات باید خیلی بی‌سر و صدا در درون هیئت‌مدیره و مدیریت باشگاه حل می‌شد. 

*در مورد بازی استقلال مقابل الهلال چه صحبتی دارید؟

الهلال بدون تعارف یکی از بهترین تیم‌های غرب آسیاست و استقلال کار سختی مقابل این تیم پیش رو دارد. استقلالی‌ها در این دیدار باید بهترین نمایش فنی را ارائه دهند. 

*و بازی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان؟