به گزارش پارس نیوز، 

شجاع خلیل زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحاشیه تمرین امروز (شنبه) درباره مصدومیتش بیان کرد: از ناحیه زانو درد دارم که ۲ هفته است آن را تحمل می‌کنم و امروز با صلاحدید کادرفنی تمرین نکردم، اما امیدوارم بتوانم برابر تیم فوتبال الاهلی عربستان به میدان بروم.

او در ادامه افزود: روحیه تیم پس از برد دربی و پیکان عالی است و بعد از برد دربی همیشه تیم از نظر روحی شرایط خوبی پیدا می‌کند. خدارا شکر توانستیم بازی با پیکان را هم ببریم و خودمان را در صدر جدول حفظ کردیم.

خلیل زاده ادامه داد: ما برای قهرمانی می‌جنگیم، اما تیم‌های خوب دیگری هم در کورس هستند. تراکتورسازی تبریز، سپاهان اصفهان و استقلال حریفانی جدی در راه قهرمانی هستند، اما امیدوارم امسال قهرمان شویم. بازی با الاهلی به شکلی است که حتما باید در آن پیروز شویم.

مدافع پرسپولیس در پایان گفت: هواداران دعا کنند که انشالله بتوانیم با پیروزی شرایط مان را در جدول بهتر کنیم. همیشه اشتباهات داوری وجود دارد. داور بازی پرسپولیس و الاهلی قضاوت خوبی برای ما نداشت، اما اینبار امیدوارم قضاوتش عادلانه باشد و ما در یک بازی جوانمردانه به برتری دست پیدا کنیم.