به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، آخرین اتفاقات حاشیه ای دیدار ایران و کره جنوبی را با درج زمان به وقت محلی به شرح زیر است:

۱۸: ۴۰ در فاصله حدود دو ساعت و نیم تا شروع این دیدار درهای ورزشگاه باز شده و تاکنون حدود ۵ هزار تماشاگر کره ای در استادیوم حاضر شده اند.

۱۸: ۳۰ در حالی که اکثر پیش بینی ها در سایت های هواشناسی از بارش شدید باران همزمان با برگزاری دیدار ایران و کره جنوبی خبر داده اند، اما اکنون در فاصله سه ساعت تا شروع این دیدار بارش باران برای چندمین بار چندم متوقف شده است. این در حالی است که تا دقایقی قبل باران شدیدی در اولسان شروع به باریدن گرفته بود.

۱۸: ۱۵ تعداد زیادی از هواداران کره ای در بیرون از ورزشگاه حضور دارند. آنها با خریداری کاورهایی که به قیمت شش هزار تومان توسط دست فروش ها به فروش می رسد، خود را آماده حضور در ورزشگاه می کنند.

کره ای ها البته هنوز وارد ورزشگاه نشده اند و تنها حدود بیست کره ای با لباس های قرمز رنگ در قسمت جنوبی ورزشگاه مستقر شده اند.

در یکی از پارچه نوشته های طرفداران کره، فوتبال این کشور" افتخار فوتبال آسیا" نوشته شده است. در فاصله سه ساعت تا شروع بازی مسوولان برگزاری این دیدار در حال شبیه سازی برنامه آغازین دیدار هستند و همه چیز آماده ی برگزاری این بازی است.

۱۸: ۱۰مشوقان تیم ملی هم که سه نفر هستند وارد ورزشگاه شده اند. آنها قرار است کار هدایت ایرانی های حاضر در ورزشگاه را برعهده داشته باشند.

۱۸ در حال حاضر خبرنگارانی از ایسنا، مهر، خبرآنلاین، همشهری، روزنامه گل، واحد مرکزی خبر و دو عکاس از ایران به نمایندگی از رسانه های ایرانی در ورزشگاه ۴۴ هزار نفری مونسوی اولسان حضور دارند.

جایگاه بزرگ خبرنگاران ورزشگاه مونسو ظرفیت پذیرش حدود چهارصد خبرنگار را دارد.