به گزارش پارس نیوز، 

البته این اتفاق از یک زاویه برای امید جای خوشحالی دارد به این خاطر که سهمی در شکست استقلال در دربی و هم چنین دو امتیاز حساسی که در بازی با سایپا از دست رفت، ندارد. امید با وجود نیمکت نشینی اما روحیه خود را از دست نداده است و بر خلاف مهدی قائدی با تصمیم شفر کنار آمده است. او خوب می داند دوباره به او فرصت خواهد رسید و دوباره بازی خواهد کرد و البته این بار باید به گونه ای بازی کند که شفر از او نا امید نشود.

 

امید نورافکن در بازی های امید به عنوان کاپیتان نمایش خوبی در هر سه بازی داشت و یکی از ستاره های ایران در بازی های مقدماتی بود. در کنار او مهدی قائدی هم بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت اما مشخص نیست چه اتفاقی رخ داده که در بازگشت این دو به اردوی آبی ها شفر برنامه ای برای بکارگیری از آنها نداشت. همان طور که اشاره شد مهدی قائدی اصلا در لیست بازی قرار نمی گرفت و امید نورافکن هم با وجود حضور روی نیمکت فرصتی برای بازی پیدا نکرد.

 

لبخند امید روی نیمکت نشان می دهد او به آینده امیدوار است. هر چند این یک واقعیت محض است که استقلال وارد روزهای بد شده است و شانس قهرمانی اش در این فصل از بازی ها به حداقل رسیده است. با این حال فوتبال هم برای استقلال ادامه دارد و هم امید.