به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال استقلال تهران هفته گذشته دربی را در مقابل رقیب دیرینه خود پرسپولیس از دست داد و با یک گل شکست خورد و این بازی تاثیر منفی در روحیه تیمی استقلال بوجود آورد و در نهایت منجر به درگیری در رختکن و پس از بازی دربی شد و در نهایت باشگاه با یک حکم انضباطی به قائله خاتمه داد.

تیم فوتبال استقلال که در کورس قهرمانی قرار دارد با پیروزی بر سایپا امیدوار بود که دوباره به جمع مدعیان برگردد، اما بازی با نارنجی پوشان هم به تساوی رسید تا هواداران این تیم در آینده امید کمرنگی به قهرمانی در لیگ برتر داشته باشند و چشمشان به بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

دیدار سوم استقلال در آسیا مقابل تیم قدرتمند و متمول الهلال عربستان از حساسیت بالایی برخوردار است و آبی پوشان باید از این دیدار نهایت استفاده را ببرند و با این شرایط روحی و مصدومیت چند مهره کلیدی کاری سخت و دشوار در پیش دارند و کمی بعید به نظر می‌رسد.

مصدومیت وریا غفوری و غیبت در ۲ بازی اخیر و مصدومیت روز گذشته روزبه چشمی، اخراج موقت قائدی و نیمکت نشینی رحمتی و بازی نکردن صیادمنش در روز‌های اخیر در کنار نا آمادگی فرشاد محمدی مهر و افت خارجی‌های این تیم از نکاتی است که استقلال را این روز‌ها درگیر کرده است و باید دید در روز‌های آتی شفر کدام یک از بازیکنانش را برای بازی با الهلال به ترکیب می‌رساند.