به گزارش پارس نیوز، 

علی منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود رشت گفت: بازی‌های سپیدرود را مشاهده و آنالیز کرده‌ایم. آن‌ها تیم سخت‌ببازی هستند و در خانه خودشان بسیار خوب بازی می‌کنند. آن‌ها انسجام خوبی در تیم دارند و ما هم وضعیت بدنی خوبی داریم. این توانایی در بازیکنانم هست که هر کدام‌شان را استفاده کنیم و ساختار تیم تغییری نکند. سپیدرود پایین جدول است، و اگر فکر کنیم وضعیت روحی خوبی ندارند، سخت در اشتباه هستیم. با احترام به حریف نگاه می‌کنیم و امیدواریم نکات تاکتیکی که به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم که اجرا کنند.

او در مورد شناختش از بازیکنان حریف گفت: همه بازیکنان سپیدرود را آنالیز می‌کنیم. جوان‌های خوب حریف را می‌شناسم و سپیدرود تنها مقداری به خاطر تغییر مدیریت مشکل داشته‌اند.

سرمربی ذوب‌آهن هم‌چنین خاطرنشان کرد: کیفیت خط دفاع‌مان یکنواخت است. یک بازیکن جوان خوب به نام نیما طاهری داریم که در آینده بازیکن خوبی خواهد شد. اگر لازم باشد از تجربه امین محمدی نیز استفاده خواهیم کرد. طوری تمرین کرده‌ایم که تمام بازیکنان‌مان آماده باشند. دغدغه بازیکن نداریم اما نجات مهدی و محمدی را در این بازی نخواهیم داشت.

منصوریان افزود: بازیکنان جوان را از رده پایه آورده‌ایم و به آقای آذری بابت راه‌اندازی آکادمی تبریک می‌گویم. اگر این آکادمی را تقویت کنیم، ذوب آهن با هر سرمربی‌ای نیاز به خرید بازیکن نخواهد داشت. در تهران چنین آکادمی‌ای ندیدم و فکر می‌کنم تنها سپاهان و فولاد خوزستان چنین آکادمی داشته باشند.

او در بخش دیگری از نشست خبری درباره وضعیت محمدرضا خلعتبری توضیح داد: او هر دو جراحی‌اش را انجام داده و با توجه به وضعیت روحی‌اش خیلی زود برخواهد گشت. من به سن او توجه نمی‌کنم و فکر می‌کنم او ۲۲ ساله است.

در پایان خبرنگاری درباره عادل فردوسی‌پور و غیبتش در برنامه ۹۰ پرسید و منصوریان گفت: این سوال را جواب نمی‌دهم چون یک سوال حاشیه‌ای است. معتقدم او بزرگ‌مرد نیست و بهرام شفیع با آن سابقه از نظر من بزرگ‌مرد بود.