به گزارش پارس نیوز، 

مویس کین، ستاره 19ساله یوونتوس دیروز در بازی یووه و کالیاری که در خانه این تیم، ساردینیا آرنا، برگزار شد بعد از به ثمر رساندن گل دوم یوونتوس در دقیقه 85، در زمان شادی بعد از گل دستهای خود را با حالتی طعنه‌آمیز به سمت سکوهای کالیاری گرفت تا آنطور که در پایان بازی اعلام کرد، جواب توهین‌های نژادپرستانه آنها را داده باشد.

 

کین می‌گوید در جریان بازی هدف توهین‌های نژادپرستانه قرار داشته و بعد از به ثمر رساندن گل دوم تیمش بیش از پیش با فحاشی‌های نژادی مواجه شده است.

 

 

مویس کین بعد از بازی با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت:" بهترین راه برای پاسخ دادن به نژادپرستی". به نظر می‌رسد کین از اتفاقات بازی دیشب ناراحت است و حتی با وجود گل زدن به کالیاری، عصبانیتش از شعارهای نژادپرستانه هواداران این تیم هنوز فروکش نکرده است.

 

 

اما در جبهه یوونتوس، هم مکس آلگری سرمربی این تیم و هم لئوناردو بونوچی بعد از بازی گفتند که مویس کین با شادی بعد از گل خود، به خاطر بخشی از اتفاقات بازی مقصر است چرا که با این کار باعث تحریک شدن بیشتر تماشاچی‌های حریف شده.

 

آلگری در پایان بازی گفت:" مویس کین نباید آنطور شادی بعد از گل می‌کرد. او بازیکن جوانی است و هنوز چیزهای زیادی هست که باید یاد بگیرد. ولی بعضی از شعارهای تماشاچی‌ها هم خیلی بد بود و به هیچ وجه نباید در یک ورزشگاه شنیده شود".

 

 

بونوچی، ستاره کهنه‌کار یوونتوس هم در پایان بازی گفت:" یک فوتبالیست باید گلی که زده را با هم‌تیمی‌هایش جشن بگیرد. مویس کین می‌توانست بعد از گل طور دیگری رفتار کند. به نظر من تقصیر اتفاقات بعد از گل پنجاه پنجاه گردن مویس کین و تماشاچی‌های کالیاری است. مویس نباید این کار را می‌کرد و آنها هم نباید آنطور واکنش نشان می‌دادند".