به گزارش پارس نیوز، 

دوازدهم فروردین قسمت دیگری از مرحله مقدماتی مسابقه بزرگ عصر جدید روی آنتن شبکه سه رفت.

احسان علیخانی در بخش ابتدایی پیرامون استعداد افراد در مکان یابی روز طبیعت صحبت کرد و گفت: با نزدیک شدن به روز سیزده بدر افرادی هستند که استعداد خاصی در مکان یابی محل مورد نظر برای سپری کردن روز طبیعت دارند.

وی ادامه داد: از ۱۱ فروردین افراد عملیات شناسایی، محل مورد نظر را با توجه به داشتن منقل، نزدیک بودن به سرویس بهداشتی انتخاب می‌کنند، اما در این میان افرادی هم هستند که ساعت ده صبح روز سیزده بدر از خانه خارج می‌شوند و در نهایت کنار شمشاد‌های اتوبان روز طبیعت را سپری می‌کنند.

امیر شریفی در حوزه شعبده بازی در مسابقه عصر جدید شرکت کرد و از داوران خواست برگه‌هایی را که نام‌های مختلف روی آن نوشته بود را انتخاب کنند و او همان نام‌هایی که داوران انتخاب کرده بودند را در صحنه نشان داد، اما فقط با یک رای منفی بشیر حسینی مواجه شد.

پارسا شرکت کننده دوم از سه سالگی در حوزه خراطی چوب فعالیت می‌کرد و با حضور در مسابقه عصر جدید روی یک تکه چوب خراطی انجام داد و با رای مثبت داوران همراه شد.
 

وقتی داور عصرجدید مقابل آکروبات باز حرفه‌ای کم می‌آورد! +عکس

داوران عصر جدید از پدر و مادر پارسا به خاطر اینکه او را در این مسیر پرورش داده‌اند، تشکر کردند و پدر پارسا قاضی گفت: دبیر کل یونیسف و مونسان رئیس میراث فرهنگی از پارسا به خاطر کار‌های هنری‌اش تقدیر کرده است.

علیخانی ابتدای برنامه کت سبز رنگ به تن داشت، اما در ادامه برنامه را با کت جدید و با رنگ متفاوت اجرا کرد. او در واکنش به این اتفاق گفت: تو این مدت کت من پاره شد و نمی‌شد کاریش کرد. دلیلش را گفتم که بعدا نگویند چرا تغییر کرده است.

گروه نمایش اژد‌های سرخ شرکت کننده چهارم مسابقه بودند که به همراه عروسک‌های بزرگ توانستند رقص شیر‌های نر و ماده را به نمایش بگذارند و رای مثبت دا‌وران را دریافت کنند.

وقتی داور عصرجدید مقابل آکروبات باز حرفه‌ای کم می‌آورد! +عکس

پیام حسن نژاد شرکت کننده پنجم مسابقه بزرگ عصر جدید اجرای جذابی به نمایش گذاشت و با حرکات آکروباتیک چابکی و هماهنگی بدن خود را با هنر‌های نمایشی و رخداد‌های ورزشی به نمایش درآورد.

داوران به خاطر قدرت بدنی و هماهنگی خوب به او رای مثبت دادند.

بشیر حسینی گفت: همه حرکات را با دست چپ انجام دادید با دست راست هم انجام بدهید. زمانی که او این کار را انجام داد حسینی به طنز بیان کرد: تاکنون کسی با دستش دهن منو نبسته بود و من رای مثبت می‌دهم.

گروه پسران پارکور آخرین شرکت کننده مسابقه بزرگ استعدادیابی عصر جدید بودند، آن‌ها با اجرای نمایشی اعلام کردند اعتیاد جرم نیست، یک بیماری است که با رای مثبت داوران همراه شدند.

یکی از اعضای گروه پارکور حدود دو سال پیش اعتیادش را ترک کرده بود و به این گروه اضافه شد.

همچنین این گروه به خاطر داشتن یک باشگاه و وسایل مورد نیاز وام دریافت کرده بودند، اما دوباره نیاز به وام دارند که با هماهنگی صورت گرفته اسپانسر برنامه، هزینه تامین باشگاه این گروه را بر عهده گرفتند.

در نهایت پیام حسن نژاد با رای داوران به فینال رسید و سیدبشیر حسینی با دادن کارت طلایی محمد پارسا قاضی پسر هشت ساله را به فینال رهسپار کرد.