به گزارش پارس نیوز، 

 

پیام نیازمند در خصوص سال 97 اظهار داشت: سال خوبی بود و فصل را در شرایط خوبی با پیکان به پایان رساندیم و انتقال خوبی هم به سپاهان داشتم و خوشحالم که به این تیم بزرگ و پرافتخار پیوستم و از لحاظ ورزشی سال خوبی برای من بود. از لحاظ زندگی شخصی فکر می‌کنم برای هیچ ایرانی سال خوبی نبود و مشکلات و سختی‌هایی که ایجاد شده دیگر برای همه روشن است.

وی در مورد اینکه فوتبالیست‌ها هم مثل همه مردم با مشکلات اقتصادی روبرو هستند گفت: این مشکل برای همه هست و اینکه می‌گویند ما متوجه مشکلات نمی‌شویم درست نیست. شاید مثل خیلی از مردم عزیزمان درگیر مسائل ریز و جزئی اقتصادی نباشیم ولی این مشکلات روی زندگی همه تاثیر می‌گذارد و ما هم از این قائده مثتنی نیستیم. به هر حال امیدوارم سال جدید سال بهتری از هر لحاظ باشد.

گلر سپاهان در مورد جدایی از پیکان و پیوستن به این تیم در سال 97 خاطرنشان کرد: من فصل خوبی در پیکان داشتم ولی در پایان فصل انتظاری که از باشگاه داشتم براورده نشد و به نوعی با بی‌مهری و بی‌محلی مواجه شدم. شرایط خوبی در پیکان داشتم و تصمیم داشتم بمانم ولی طوری با من رفتار نشد که من را می‌خواهند و اتفاقا مدتی منتظر پیکان ماندم ولی وقتی دیدم خبری نشد به فکر جدایی افتادم. پیشنهاد سپاهان هم فرصت خوبی برای من بود و وقتی با امیرخان صحبت کردم و از جایگاهم مطمئن شدم در پذیرش آن درنگ نکردم.

نیازمند در ادامه گفت: پذیرش پیشنهاد سپاهان چالش سخت و جذابی برای من بود و من همیشه دنبال این چالش‌ها هستم. این تیم گلرهای بزرگی مثل آرمناک پطروسیان، مهدی رحمتی، رحمان احمدی، شهاب گردان و... داشته و می‌دانستم انتظار از من بالاست. خصوصاً که فصل گذشته در پست دروازه‌بانی مشکل داشتند و چند بازیکن تغییر کرد و در این شرایط قبول کردم به سپاهان بیایم تا پیشرفت کنم و خدا را شکر همه چیز تا اینجا خوب پیشرفته است و هم کادرفنی و هم هواداران از عملکردم راضی هستند.

وی در مورد شانس سپاهان برای قهرمانی عنوان کرد: کار سختی داریم و کورس رقابت بالای جدول خیلی فشرده‌ است. تا به حال سابقه نداشته 5 تیم در رقابتی به این فشردگی برای قهرمانی تلاش کنند و همین کار ما را سخت کرده است ولی همه تلاشمان را تا لحظه آخر به کار می‌گیریم و امیدوارم به قهرمانی برسیم.

گلر سپاهان در مورد آمار کلین‌شیت‌هایش هم گفت: من به آمار توجهی ندارم و ضمن اینکه بسته ماندن دروازه فقط کار گلر نیست و با همکاری و زحمت کل تیم خصوصاً خط دفاع به دست می‌آید. من تمرکزم روی کمک به تیم و پیروزی در هر بازی است ولی خب تلاش برای گل نخوردن هم بخشی از نتیجه‌گیری است و از این بابت خوشحالم که آمار خوبی داریم.

نیازمند در مورد تجربه دعوت به تیم ملی و حضور در جام ملت‌ها خاطرنشان کرد: من مطمئن بودم به تیم ملی می‌رسم و حتی انتظار داشتم خیلی زودتر دعوت شوم. حتی فصل گذشته زمانی که با پیکان عملکرد خوبی داشتم فکر می‌‎کردم دعوت شوم که اینطور نشد. کی‌روش به راحتی بازیکنی را درجمع نفراتش تغییر نمی‌دهد و اگر دقت کنید اکثر بازیکنانش همان‌هایی بودند که در سال‌های اخیر بازی کردند و بازیکن جدید خیلی کم اضافه شده بود، خصوصاً در پست دروازه‌بانی که همیشه 3-4 گزینه ثابت دعوت می‌شدند ولی من هدفم رسیدن به تیم ملی بود و تلاش کردم و به آن رسیدم.

وی افزود: جام ملت‌ها تجربه خیلی خوبی بود و خوشحالم در آن حضور داشتم و مطمئنم در آینده به دردم می‌خورد. من هنوز راه زیادی در دروازه‌بانی در پیش دارم و برای تیم ملی هم برنامه‌های زیادی دارم.

گلر سپاهان در مورد تجربه همکاری با کی‌روش عنوان کرد: واقعاً یک مربی حرفه‌ای در کلاس بین‌المللی بود و به نظر من مربی بزرگی را از دست دادیم. خوشحالم که در آخرین اردو تجربه همکاری با او را پیدا کردم و امیدوارم در ادامه برای تیم ملی تصمیم مناسبی گرفته شود.

نیازمند در پایان در خصوص سال 98 گفت: امیدوارم سال خوبی برای مردم ایران باشد و ما هم بتوانیم سال خوبی برای هواداران سپاهان رقم بزنیم و آنها را خوشحال کنیم. در زندگی شخصی هم احتمالا در این سال ازدواج خواهم کرد و از این جهت سال خاصی برای من خواهد بود.