به گزارش پارس نیوز، 

 مسی در گفتگو با رادیو C5N صحبت های جالب دیگری هم به زبان آورده است: «دلم برای کریس در اسپانیا تنگ شده است. حضور او در اینجا دوست داشتنی و خوب بود. هرچند دیدن بردن جام های مختلف توسط او، برایم آزاردهنده بود ولی باز هم خیلی خوب می شد اگر هنوز اینجا حضور داشت.»

مسی همچنین در مورد شرایط تیم ملی آرژانتین بعد از شکست اخیر در بازی دوستانه و ناکامی در جام جهانی گفت: «می‌دانید چندبار فینال جام جهانی 2014 را نگاه کرده ام و به موقعیت هایی که از دست دادیم، فکر کرده ام؟ اگر یکی از آنها بدل به گل می شد، داستان خیلی فرق می کرد.فکر می کنم تغییر نسل در تیم ملی خیلی خوب اتفاق نیفتاد. این دگرگونی در نسل باید آرام تر رقم می خورد. باید به جوانان فرصت و اطمینان خاطر دهید. این تغییر خیلی بزرگ بود. در هر صورت باید واقع بین بود و صبر کرد. کارهای زیادی باید انجام داد تا بدل به تیمی نیرومند شویم. بازیکنان تیم هنوز تجربه زیادی در عرصه ملی ندارند پس باید منتظر ماند و صبور بود چرا که می دانم تیمی قوی خواهیم شد.»

او همچنین درباره بازگشت به آرژانتین و بازی برای نیوولز اولدبویز گفته است: «تا زمانی که بتوانم بازی می کنم و بازنشسته نخواهم شد. دوست دارم دوران حرفه ایم را در نیوولز اولدبویز به پایان برسانم ولی میدانم کار آسانی نیست. از آینده خبر ندارم.»