به گزارش پارس نیوز، 

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اهمیت پیروزی در دربی گفت: شفر مربی بسیار بزرگ و با تجربه ای است. نه تنها تجربه زیادی دارد، بلکه بلد است چه طور تیمش را قهرمان کند. بردن تیم هایی که چنین مربیانی دارند همیشه لذت بخش است. شاهد بودید که با آمدن آقای شفر استقلال روز به روز رشد کرد. استقلال بازیکنان زیادی را خرید و از قبل هم بازیکنان خوبی داشت. آن ها تعداد زیادی ملی پوش دارند. در جام ملت های آسیا هم استقلال پنچ، شش بازیکن ملی پوش داشت. به همین دلیل برد ما ارزش مضاعفی داشت.

سرمربی پرسپولیس درباره رسم و رسوم ایرانیان گفت: من فکر می کنم بهترین و بزرگترین عیدی به هواداران برد امروز است. این را هم باید بدانید که مزه این پیروزی خیلی زیاد بود و در ایام نوروز رخ داد.  نمی توان منکر این شد که بازیکنان خانواده دارند، رفت و آمد و مهمانی دارند و ممکن است برخی شب ها دیر بخوابند. این مساله تا حدی مشکل ساز شده بود اما خب برای تماشاگران بهترین زمان ممکن بود که در ایام عید بهترین نتیجه را بگیریم.

وی درباره عیدی گرفتنش در ایام نوروز گفت: من در روزهای نخست سال جدید شما در ایران نبودم اما بازیکنانم با تلاش هر روز خود دائم به من عیدی می دهند.

برانکو درباره اهمیت برد در دربی گفت: من می دانم که دربی برای هواداران بسیار مهم است. اما قهرمانی در پایان یک فصل مزه دیگری دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره هواداران این تیم نیز گفت: اسم هواداران پرسپولیس ارتش سرخ است. آن ها یار دوازدهم ما هستند. واقعا در تمام بازی ها تیم را حمایت کردند و به ما اعتماد داشتند. بازی هایی بود که ما باختیم اما با حمایت آن ها برگشتیم. از جمله دیدار برابر السد و دحیل در لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته. به معنی واقعی کلمه تماشاگران یار دوازدهم ما هستند.

سرمربی کروات پرسپولیس درباره پیش بینی اش از قهرمانی این فصل رقابت ها گفت: من هم امروز قبل و هم بعد از بازی به بازیکنانم گفتم که وظیفه ما این است که تمام بازی های مان را تا آخر فصل را ببریم اما این کار خیلی مشکل است. استقلال، تراکتورسازی و سپاهان تیم های خیلی  خوبی هستند. حتی پدیده که افت داشت با پیروزی این هفته به کورس بازگشت. ما هدفمان را اول فصل اعلام کردیم که می خواهیم قهرمان شویم. این فصل رقابت خیلی جالب است. تراکتورسازی سه کاپیتان تیم ملی را به خدمت گرفته و دروازه بان جدید و مربی جدیدی استخدام کرده است. همیشه 60 امتیاز برای قهرمانی کافی بود اما امسال کافی نیست. فکر می کنم تا به صدا در آمدن سوت آخرین بازی رقابت ادامه خواهد داشت. ما فعلا در صدر قرار داریم اما هنوز هفت بازی مانده است.

برانکو درباره شباهت گل دربی به گلی که استقلال در آسیا خورد گفت: ما بازی های استقلال را آنالیز کردیم و متوجه شدیم که در ضربات ایستگاهی در دفع توپ مشکلاتی دارند و در همین زمینه به دنبال این مساله بودیم که از این ضعف استفاده کنیم و نتیجه بگیریم. خوشبختانه نوراللهی به خوبی این کار را انجام داد.