به گزارش پارس نیوز، 

دیدار دو تیم مارکسادو و سن مارتین در لیگ دسته ششم فوتبال آرژانتین، پایانی تاسف انگیز و جنجالی داشت.  در شرایطی که تنها 2 دقیقه تا پایان مسابقه باقی بود، هواداران تیم میزبان، برروی خانم روسانا پاس، داور خط نگهدار بازی آب جوش ریختند.

این دیدار در لیگ سانخوانینای فوتبال آرژانتین ( در دسته ششم رقابتهای لیگ آرژانتین) برگزار می شد و  در شرایطی که تنها 2 دقیقه تا پایان بازی زمان باقی بود، داور مسابقه، تصمیمی گرفت که به ضرر تیم میزبان بود. هواداران این تیم به نشانه اعتراض، قطراتی آب جوش روی داور خط نگهدار بازی ریختند.

تیم مارکسادو 0-1 از حریفش پیش بود و اشتباه کمک داور دیگر بازی باعث شد تا داور تصمیم اشتباهی درمورد این تیم بگیرد و هواداران این تیم دلخوری شان را با رفتار خشنی علیه خانم پاس نشان دادند.

خانم پاس در توضیح اتفاق تلخی که رخ داد گفت:« حس کردم که مایع داغی روی پشتم ریخته شد. در همان لحظه داور بازی را صدا کردم تا او را در جریان این ماجرا بگذارم و درخواست کردم که کمی آب سرد بیاورند و برروی پشتم بریزند تا این حس سوزش ناشی از ریختن آب داغ از بین برود. آنها قصد داشتند تا بازی را نیمه کاره رها کنند ولی نهایتا به توافق رسیدیم تا بازی به پایان برسد.»


کمک داور زن بازی

کمک داور زن بازی

خانم روسانا پاس ادامه داد:« پزشک به من گفت که این سوختگی شدیدی است و باید حسابی از خودم مراقبت کنم.»

البته به رغم این اتفاق تلخ، خانم پاس تمایل و علاقه اش به داوری را از دست نداده:«  چنین رفتارهای خشونت آمیزی چه برای یک خانم اتفاق بیفتد و چه آقا، باید گفت که این شرایط نباید هرگز رخ بدهند. به همین خاطر هم من عقب نشینی نمی کنم و تسلیم نمی شوم. به کارم ادامه خواهم داد. در دنیای فوتبال، زن بودن، کار را برایت سخت می کند؛ ولی من قصد تسلیم شدن ندارم و امیدوارم که برای بازیهای هفته آینده مجددا نامم را در لیست داوران منتخب هفته ببینم.دچار مصدومیت نشده ام ولی باید حسابی مراقب عفونت زخمهای ناشی از سوختگی باشم.»

این خانم داور 46 ساله حالا حالش نسبتا خوب است و احتمال دارد تا باشگاه آرژانتینی که هوادارانش مرتکب چنین رفتار خشونت باری شده اند علاوه بر جریمه نقدی، با کاهش امتیاز نیز روبرو شود.