به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا قدمی امروز در شهرستان ساری، اظهار کرد: محور کندوان از شب گذشته مسدود شده که همچنان این انسداد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

وی با اشاره به بارش برف و باران و لغزنده بودن محورهای مازندران، افزود: باتوجه به بارش‌ها احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در محورهای مازندران وجود دارد که لازم است مسافران و رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد عادی و روان در محور کیاسر جریان دارد، اضافه کرد: تردد تمامی خودروها در محورهای هراز و سوادکوه به‌صورت پرحجم است.

این مسؤول تصریح کرد: باتوجه به شرایطی که درحال حاضر توصیه ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری و رعایت سرعت مطمئنه است.

قدمی درباره اجرای محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است.

 

وی اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 تا دو بامداد روز بعد روزهای پنج‌شنبه هشتم فروردین و یک‌شنبه 11 فروردین ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای فوق تا ساعت دو بامداد روز بعد، از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج_چالوس از ساعت 12 تا دو بامداد روزهای جمعه نهم ، پنج‌شنبه 15، جمعه 16و شنبه 17 فروردین ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای فوق تا ساعت دو بامداد روز بعد، از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول به ممنوع بودن تردد انواع تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 12 ظهر پنج‌شنبه هشتم تا ساعت دو بامداد روز شنبه 10 و همچنین از ساعت 12 شهر یک‌شنبه 11 تا ساعت 22 روز شنبه 17 فروردین ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع خواهد بود.

قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16روزهای جمعه 9، پنج‌شنبه 15 و جمعه فروردین ماه تا ساعت دو بامداد روز بعد، از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت 14 روزهای فوق تا ساعت دو بامداد روز بعد، از آب‌اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: تردد انواع تریلرها از ساعت 8 تا 24 هشتم فروردین ماه سال 98 از محور سوادکوه «مسیر جنوب به شمال تهران _فیروزکوه _قائم‌شهر و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای 15 و 16 فروردین ماه سال 98 از محور سوادکوه « از مسیر شمال به جنوب محور قائم‌شهر_فیروزکوه _تهران ممنوع است.