به گزارش پارس نیوز، 

پرسپولیس در نیم فصل دوم با وجود عملکرد نه چندان خوبی که از خود نشان داده اما همچنان در صدر جدول رده بندی جای دارد. سرخ پوشان پایتخت برای تداوم صدرنشینی خود در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر باید استقلال را در دربی بزرگ پایتخت از پیش رو بردارند. پرسپولیس در جناح چپ خود با بازگشت شایان مصلح به شرایط بازی دو بازیکن آماده دارد و باید دید که انتخاب برانکو برای این پست چه بازیکنی خواهد بود.

مصلح نزدیک به یک ماه است که به خاطر آسیب دیدگی نتوانسته است به میدان رود. در غیاب او محمد نادری این فرصت را پیدا کرد که در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رود. این بازیکن بازی به بازی در حال بهتر شدن است و نشان داده که می تواند به بازیکنی باکیفیت و خوب در ترکیب اصلی سرخ پوشان تبدیل شود.

نادری هم در کارهای هجومی بسیار خوب است و هم در خط دفاعی اقتدار و توانایی بالایی از خود نشان داده است.

از طرف دیگر شایان مصلح هم به شرایط بازی رسیده است. برانکو در نیم فصل دوم از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کرد و او نشان داد که اگر فرصت بازی در ترکیب اصلی به او داده شود می تواند اعتماد مرد کروات را جلب کند.

مصلح به هر اندازه در کارهای هجومی خوب است در خط دفاعی اقتدار لازم را ندارد و نادری نشان داده که عملکرد بهتری می تواند داشته باشد اما این بازیکن سابقه بازی کردن در دربی را ندارد و شاید این باعث شود که برانکو مصلح را در ترکیب اصلی به میدان بفرستد.

این دیدار بهترین فرصت برای نادری است تا نشان دهد که شایستگی قرار گرفتن در ترکیب اصلی سرخ پوشان را دارد. این بازیکن جوان با توجه به حضور صیادمنش و فرشید اسماعیلی در سمت راست استقلال کار سختی در دربی خواهد داشت و باید دید که او چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

پرسپولیس با دو امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در صدر جدول رده بندی جای دارد.