به گزارش پارس نیوز، 

میلاد شیخ سلیمانی در مورد نوروز باستانی، اظهار داشت: همیشه عید را کنار خانواده هستم؛ ولی عید امسال کاملا فوتبالی است و باید برای ادامه مسابقات تمرین کنیم.

وی ادامه داد: سالی که گذشت به لحاظ فوتبالی برای تیم فوتبال سپیدرود خوب نبود، ولی امیدوارم در سال جدید بتوانیم نتایج بهتری بگیریم و از این وضع خارج شویم. سپیدرود سال سختی را گذراند و همین شرایط روی بازیکنان هم تأثیر گذاشت و هیچ یک از ما سال خوبی نداشتیم و که سال پر فراز و نشیبی بود.

وی در مورد سالی که فوتبال ایران پشت سر گذاشت گفت: سال خوبی بود، ولی می‌توانست بهتر از این باشد. جای قهرمانی پرسپولیس در جام باشگاه‌های فوتبال آسیا و قهرمانی ایران در جام ملت‌های فوتبال آسیا واقعا خالی ماند. چرا که فوتبال ما لیاقت کسب این دو جام را داشت و همین دو مورد اجازه نداد تا سال خوب ما کامل شود.

شیخ‌سلیمانی با اشاره به خاص‌ترین عیدی که خواهد داد گفت: بهترین و ویژه‌ترین عیدی را برای مادرم کنار گذاشتم و فکر نمی‌کنم عیدی ویژه‌ترین از این باشد. البته همسرم هم از نزدیک‌ترین افراد به من است، ولی می‌دانم که عیدی نمی‌خواهد و هوای مرا دارد! امیدوارم هر دو سلامت باشد. این بهترین عیدی برای من و آنها است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عید در ایذه همیشه خوب و زیبا است. از مردم ایران دعوت می‌کنم اگر برنامه سفر به جنوب دارند، حتما سری به ایذه بزنند و از طبیعت زیبا و نوروز شاد این شهر لذت ببرند.