به گزارش پارس نیوز، 

میلاد پورمحسن  با اشاره به دیدار حساس این تیم مقابل سردار بوکان اظهار کرد: دو دیدار خانگی مقابل سردار بوکان و خوشه طلایی ساوه کلید صعودمان به لیگ یک بوده و با پیروزی در این دیدار به مصاف فولاد نوین اهواز می‌رویم.

 

وی با بیان اینکه فاصله چهار امتیازی با صدر جدول قابل جبران است خاطرنشان کرد: در رشت به مصاف خوشه طلایی صدرنشین لیگ می‌رویم و با کسب سه امتیاز مقابل این تیم، مدعی صعود مستقیم به لیگ یک خواهیم بود، داماش در دیدارهای خانگی تیمی زهردار است و رقبا در ورزشگاه سردار جنگل حرفی برای گفتن مقابل تیممان ندارند.

 

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به حضور حماسی هواداران داماشی در دیدارهای این فصل داماش تصریح کرد: هواداران داماش در تمامی دیدارهایمان در لیگ دسته دوم حامی و پشتیبانمان بودند، در دو دیدار خانگی‌مان روی هواداران حساب ویژه‌ای بازکرده‌ایم و با حمایت آن‌ها در این دیدارها پیروز از زمین بیرون خواهیم آمد.

 

پورمحسن با اذعان بر تیم یکدست داماش افزود: همدلی و اتحاد رمز موفقیت داماش در فصل جاری بوده است، تیممان با بازی‌های درخشان به فینال جام حذفی صعود کرد و در فینال با تمام توان برای اعاده حیثیت به میدان می‌رویم، نماینده خوبی برای فوتبال گیلان در جام حذفی بوده‌ایم و می‌خواهیم شگفتی‌سازی خود را با قهرمانی در جام حذفی تکمیل کنیم.