به گزارش پارس نیوز، 

اللهیار صیادمنش مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این باشگاه و حضورش در جمع آبی پوشان گفتگویی انجام داده است.

بزرگترهای استقلال به من انگیزه دادند

وقتی به استقلال آمدم بازیکنان بزرگ به من انگیزه دادند و کمک کردند تا در تیم جا بیفتم. تجربه‌های زیادی را از حضور در کنار آنها کسب کردم و خیلی چیزها به من یاد دادند که به من کمک می‌کند. حضور در کنار بازیکنان بزرگ استقلال امتیاز مهمی برای من بود.

افت استقلال طبیعی بود

اول فصل تیم تغییر کرده بود و نیاز به زمان داشتیم تا هماهنگ شویم. چند بازیکن اصلی جدا شدند و طبیعی بود که تیم افت کند و زمان لازم داشتیم تا به حالت اول برگردیم و الان به اوج رسیدیم. در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفتیم و حالا در رده دوم سال را به پایان رساندیم و برای سال آینده امیدواری زیادی داریم.

برنده دربی شانس زیادی برای قهرمانی دارد

در اولین بازی سال جدید باید در دربی به میدان برویم. فکر می‌کنم برنده دربی شانس اصلی قهرمانی خواهد بود و البته تیم‌های دیگر مانند سپاهان نیز شانس دارند اما دربی امسال تعیین کننده است. تمام تلاشم را می‌کنم تا با کمک کادر پزشکی برای دربی آماده باشم.

امیدوارم تیم امید از این مرحله صعود کند

این مصدومیت باعث شد تا چند بازی استقلال و تیم امید را از دست بدهم. امیدوارم بازیکنان تیم امید موفق باشند و من نیز قوی‌تر از گذشته بر می‌گردم و اگر کادرفنی تیم امید صلاح بدانند، در مراحل بعدی در خدمت آنها خواهم بود.

می‌خواهم جواب اعتماد شفر را بدهم

کار کردن با یک مربی مانند شفر در شروع مسیر فوتبالی من یک اتفاق بزرگ بود. من به ایشان و تصمیماتی که اتخاذ می‌کنند، ایمان دارم و تمام تلاشم این است که جواب اعتماد ایشان را بدهم و بتوانم برای استقلال مؤثر باشم.

قهرمانی استقلال و المپیکی شدن امید آرزوی‌های ۱۳۹۸

امیدوارم در سال ۱۳۹۸ استقلال قهرمان لیگ شود و تیم امید نیز به المپیک برود. آدم از هر موفقیتی لذت می‌برد و من نیز امیدوارم این دو اتفاق خوب برای من در سال پیش رو رخ دهد.