به گزارش پارس ، احمد جمشیدیان در گفت وگو باایسنا، درباره شایعات مبنی بر جدایی اش از استقلال، گفت: نمی دانم چه کسی این حرف را برای من در آورده که یک هفته کار من تکذیب این خبر شده است. من بارها گفته ام که اگر حتی یک روز مانده به آغاز لیگ، تمرینات استقلال به صورت جدی آغاز شود، من در آن حاضر می شوم. در حال حاضر به این دلیل که تمرینات به صورت رسمی آغاز نشده و با هماهنگی کادر فنی در تمرینات حاضر نیستم و با آمدن بازیکنان اصلی، من هم به تیم اضافه می شوم.

چند روزی است که تمرین استقلال شروع شده اما با وجود حضور کادر فنی آبی ها در تمرین به جز امیر قلعه نویی هیچ کدام از بازیکنان اصلی در تمرین حاضر نمی شوند و تمرین استقلال تنها با حضور بازیکنان امید برگزار می شود. از نکات جالب تمرین دیروز حضور ۱۰ بازیکن امید و ۱۰ عضو کادر فنی بود.

او در ادامه افزود: همه ما نگران استقلال هستیم. امیدواریم این مشکلات استقلال هر چه سریع تر جمع و جور شود و مسئولان کمک کنند تا این تیم به عنوان نماینده ایران در آسیا موفق شود. موفقیت استقلال، افتخاری برای ایران است و این تیم در دو قدمی فینال آسیاست. باید همان ارزشی را که برای تیم ملی قائلیم، برای استقلال هم قائل باشیم.

هافبک مهاجم استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که بازی ایران – کره جنوبی را چگونه ارزیابی می کند؟ بیان کرد: من فکر می کنم ۷۰ درصد مسیر صعود را رفته ایم و مهم ترین مساله این است که همه چیز دست خودمان است و با یک امتیاز به راحتی راحی جام جهانی می شویم. ما بیشتر راه را رفته ایم و جامعه ما به این صعود نیاز دارد. من هم مثل همه مردم فردا دعاگوی تیم ملی خواهم بود تا به جام جهانی برویم.