به گزارش پارس نیوز، 

رافائل واران مدافع فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید که هشتمین فصل حضورش را در این باشگاه سپری می‌کند هفته گذشته اعلام کرد که خواهان جدا شدن از این تیم اسپانیایی و به دست آوردن تجربه و چالشی جدید است.

این در حالی است که تصمیم واران برای ترک مادرید، نه به دلیل فصل ضعیف این تیم و نه بازگشت زیدان است ،بلکه فقط برای به چالش کشیدن خود در باشگاهی جدید است.

واران در سال ۲۰۱۱ با ۱۰ میلیون یورو از لنس فرانسه به رئال مادرید پیوست، وی تا سال ۲۰۲۲ با مادریدی‌ها قرارداد دارد و بند فسخ قرارداد او هم ۵۰۰ میلیون یورو است.

اگر شایعات تبدیل به واقعیت شوند و واران در پایان ماه ژوئن این تیم را ترک کند، با توجه به خرید ادر میلیتائو از پورتو برای فصل آینده، امکان دارد سران تیم اول شهر مادرید برای مستحکم‌تر کردن خط دفاعی‌شان و موفقیت در سه جبهه، سراغ مذاکره با چند مدافع گران قیمت دیگر بروند تا از این رو در خط دفاعی با مشکلی مواجه نشوند.

طبق گزارشات رسانه‌های معتبر اسپانیایی، ماتیاس‌دی‌لیخت (آژاکس)، ماریو هرمسو کانسکو (اسپانیول)، کالیدو کولیبالی (ناپولی) و اسکرینیار (اینتر میلان) از محتمل‌ترین گزینه‌های جانشینی رافائل واران در تیم مادریدی به حساب می‌آیند.