به گزارش پارس نیوز، 

مهاجم ایرانی کلوپ بروژ در فهرست فروش این باشگاه قرار گرفته و احتمال بازگشت او به فوتبال ایران زیاد است.

کاوه رضایی در دوران علیرضا منصوریان بود که پیراهن استقلال را بر تن کرد. رضایی عملکرد خوبی در استقلال داشت، اما تنها بعد از یک فصل حضور در آبی پوشان تصمیم گرفت که این تیم را در تابستان ترک کند و راهی لیگ بلژیک شود. او شروع خوبی در لیگ بلژیک داشت و مورد توجه کلوپ بروژ قرار گرفت و به این تیم سرشناس پیوست، اما شرایط برای او اصلا در تیم جدیدش خوب نیست.

سایت نیوز بلاد بلژیک نوشت: زمان سرنوشت‌سازی برای کلوب بروژ پس از وقفه بین‌المللی ژوپیلر لیگ بلژیک فرا می‌رسد. کلوب بروژ نامزد کسب قهرمانی این رقابت‌ها است، اما مدیران این تیم در پشت صحنه روی تغییر هسته بازیکنان برای فصل آینده کار می‌کنند. بازیکنان مختلفی در طول فصل با سقوط مواجه شدند و باید نگران آینده در کلوب بروژ باشند. این دسته از بازیکنان شامل کاوه رضایی، دیون کولس، سائولو دکارلی، لوان پرس، کارلو لتیسا و استفان میتروویچ هستند.

 

اگر رضایی با پیشنهاد خوبی از تیم‌های اروپایی مواجه نشود به احتمال خیلی زیاد به لیگ ایران برگردد و استقلال گزینه نخست برای او خواهد بود هر چند با ترافیک خط حمله آبی ها و نتایج خوب تیم شفر، و همزمان نیاز پرسپولیس به مهاجم احتمال قرمزپوش شدن کاوه در صورت پیشنهاد مالی مناسب وجود دارد. کاوه رضایی قبل از پیوستن به استقلال؛ با پرسپولیس توافق کرده بود و حتی در دادگاه هدایتی گفته شد که او پول پیش پرداخت کاوه را هم واریز کرد اما ناگهان مسیر این مهاجم با وسوسه جدید توفیقی کج شد و کاوه با وعده ملی پوش شدن از سوی منصوریان راهی استقلال شد. وعده ای که تا زمان حضور در جمع آبی ها برای او محقق نشده بود.

 

گفته می شود برانکو هم به سبک بازی کاوه علاقمند است و در تلاش قبلی هم تمایل داشت تا این مهاجم به جمع شاگردانش اضافه شود. حالا باشگاه قرمز تلاش می کند بجای گادوین منشا مهاجمی گلزن تر را از جمع استقلالی ها جذب کند. تیم برانکو مشکل گلزنی دارد و در لیگ قهرمانان آسیا به شدت نیازمند بازیکنی در سطخ و کلاس کاوه است. عده ای از خبرنگاران هم مدعی هستند کاوه از گذشته به رنگ قرمز تمایل داشت اما پیشنهاد مالی فریبنده استقلال که بعدها با مشکل پرداختی مواجه شد، او را به اردوی تیم رقیب کشاند. درگیری طولانی کاوه رضایی با معاون وقت استقلال برای جدایی طبق بند قرارداد هنوز از خاطر خبرنگاران ورزشی و هواداران استقلال پاک نشده است.