به گزارش پارس نیوز، 

میلاد جهانی در مورد نوروز باستانی ایران، اظهار داشت: نوروز در هر شرایطی برای ایرانیان جذاب است؛ حتی اگر در شرایط بد روحی و اقتصادی باشند. میدانم که نه تنها فوتبالی‌ها بلکه مردم ایران سال سختی داشتند و امیدوارم سال ۹۸ از این بهتر باشد.

وی با اشاره به سالی که گذشت افزود: سالی که گذشت برای من خیلی خوب بود. امیدوارم سال آینده هم بهتر از این باشد. از نظر خودم بازیکن تاثیر گذاری بودم. در بازی‌های مهمی گل زدم. ممکن بود سال خوبی نداشته باشم و بدنم افت می‌کرد یا مصدوم می‌شدم، یاهزار اتفاق دیگر رخ می‌داد، ولی سال خوبی را پشت سر گذاشتم.

این بازیکن در مورد سالی که فوتبال ایران پشت سر گذاشت گفت: فوتبال ایران سال پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. شاید نظرات متفاوتی دراین مورد وجود داشته باشد. ولی از نظر من سال خوبی را پشت سرنگذاشتیم و می‌توانستیم بسیار بهتر از این باشیم.

جهانی در مورد سال پیش رو، سال ۹۸ گفت: من خیلی به آینده فوتبال ایران در سال آینده امیدوارم نیستم. اقتصاد فوتبال ایران خوب نیست. در فوتبال اصلا پول نیست و همه فوتبالیست‌ها به مشکل خوردند و هر چه می‌گیرند باید خرج مالیات کنند. فکر می‌کنم فوتبالی که تحت تاثیر شرایط بد اقتصادی قرار بگیر، لطمات جبران ناپذیری خواهد خورد. از این رو خیلی به آینده امیدوار نیستم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم سال آینده سال سختی نباشد. فکر می‌کنم این بهترین دعایی است که می‌توان برای مردم ایران داشت.