دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپیدرود رشت از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر بیست و پنجم اسفند در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد و پرسپولیس موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد تا با 45 امتیاز به صدر جدول صعود کند.

 

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر دیدار تیم های سپیدرود و پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر با برتری مردان برانکو با گلزنی علیپور، نوراللهی و نعمتی به پایان رسید.طبق خبر ورزشی شهر خبر دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپیدرود رشت از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر بیست و پنجم اسفند در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد و پرسپولیس موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد تا با 45 امتیاز به صدر جدول صعود کند. بنا بر اخبار ورزشی  پرسپولیس که برای ماندن در کورس قهرمانی و رسیدن مجدداً به صدر جدول به سه امتیاز این بازی نیاز داشت، در همان نیمه اول کار سرخپوشان رشت را تمام کرد و در نیمه‌ای که سپیدرود یک تیم بی نظم و آشفته بود سه بار دروازه میزبان را باز کرد.نیمه اول می‌توانست گل‌های بیشتری برای پرسپولیس به همراه داشته باشد اما دروازه بان سپیدرود نمایش خوبی داشت و اجازه نداد بیشتر از سه گل وارد دروازه اش شود.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر در نیمه دوم شرایط کاملاً متفاوت شد و پرسپولیس که به نظر می‌رسید بی انگیزه شده است، در اواسط نیمه دوم بازی را به حریف واگذار کرد و سپیدرودی‌ها هم توانستند در دقیقه ۶۷ به گل اول دست پیدا کنند و یک دقیقه بعد صاحب ضربه پنالتی شوند.بنا بر خبر ورزشی شهر خبر یک دقیقه بعد از این اتفاق زرگر اتفاقی که درون محوطه جریمه روی مهدی ترابی رخ داد را به سود پرسپولیس پنالتی اعلام کرد که با واکنش تند سپیدرودی‌ها مواجه شد. اعتراض‌ها ادامه داشت تا اینکه داور وسط با داور پشت دروازه مشورت کرد و سپس تصمیم قبلی اش را تغییر داد و پنالتی پرسپولیس منتفی شد.طبق اخبار ورزشی پرسپولیس با این پیروزی ۴۵ امتیازی شد و مجدداً به صدر جدول رده بندی برگشت. تیم فوتبال سپیدرود رشت هم با ۱۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول ماند تا همچنان یکی از دو گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته اول باشد.

بنا بر خبر ورزشی شهر خبر نکتۀ قابل توجه در ارتباط با این مسابقه درخشش  بوژیدار رادوشویچ بود. گفتنی است یک دقیقه بعد از گل اول سپیدرود به پرسپولیس، این تیم می‌توانست بابه ثمر رساندن ضربۀ پنالتی خود اختلاف را به یک گل برساند که دروازه‌بان پرسپولیس با یک واکنش دیدنی این پنالتی را مهار کرد. گفتنی است این سیو حساس او خوشحالی شدید برانکو را نیز در بر داشت. بنا بر اخبار ورزشی این پایان کار نبود و در بیست دقیقۀ آخر این دیدار، رادو یکی دو سیو عالی دیگر هم داشت تا پرسپولیس با نمایش عالی او سال 97 را با صدرنشینی به پایان برساند. لازم به ذکر است پرسپولیس در این فصل هرگاه رادو را درون دروازۀ خود داشته است توانسته با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شود.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: فکرش را نمی‌کردم مقابل پرسپولیس چنین نتیجه‌ای را کسب کنیم. نادر دست نشان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: همان طور که می دانستیم بازی سختی بود. طبق خبر ورزشی شهر خبر دست نشان ادامه داد: واقعا فکرش را نمی کردم این نتیجه رقم بخورد. فوتبال امروز ۲ حالت داشت. در نیمه اول پر از اشتباهات فردی بودیم و پرسپولیس فشار زیادی به ما آورد.طبق خبر ورزشی وی افزود: ما سه گل خوردیم که خودمان اشتباه کردیم و شاید در صحنه‌هایی که گل خوردیم شرایط گل نبود و ماموقعیت‌ها را خودمان برای تیم پرسپولیس ایجاد کردیم. ما در نیمه اول وضعیت خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم و صحبت‌هایی که با بازیکنان مطرح کردیم شرایط برای ما بهتر شد و فوتبال خوبی ارائه کردیم

بنا بر اخبار ورزشی شهر خبر کارشناس داوری فوتبال ایران گفت که داور دیدار سپیدرود و پرسپولیس تصمیمات اشتباهی گرفته است. حیدر سلیمانی درباره صحنه‌ای که داور برای سپیدرود اعلام پنالتی کرد, اظهار داشت: در دقیقه ٦٧ پنالتی گرفته شده برای سپیدرود درست نبود و ابتدا مهاجم سپیدرود پیراهن خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس را کشید و در این برخورد داور به اشتباه به نفع سپیدرود اعلام پنالتی کرد.طبق خبر ورزشی این کارشناس داوری راجع به صحنه‌ای که داور بازی ابتدا برای پرسپولیس پنالتی گرفت اما بعد از مشورت با داور پشت دروازه از تصمیش صرف نظر کرد, گفت: در دقیقه ٦٩ پنالتی برای پرسپولیس به اشتباه اعلام شد و هیچ خطایی روی ترابی انجام نشد و داور پشت دروازه با شجاعت به زرگر کمک کرد تا تصمیم داور برگردانده شود.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از برد تیمش مقابل سپیدرود رشت ابراز رضایت کرد. برانکو ایوانکوویچ بعد از برد سه بر یک پرسپولیس مقابل سپیدرود در لیگ برتر گفت: تا فراموش نکرده ام پیشاپیش عید نوروز را تبریک می گویم. مهمترین مسئله این بود که با برد به تعطیلات نوروز برویم تا سال نو را با صدر جدول شروع کنیم. به گزارش خبر ورزشی شهر خبر برانکو ادامه داد:  به بازیکنانم تبریک می گویم. می دانستیم کار راحت نخواهد بود بخصوص برای ما که در ۱۰ روز این چهارمین مسابقه بود.برانکو درباره افت بازیکنانش در نیمه دوم باوجود برتری سه گله گفت: بازیکنان ما در نیمه اول خوب بودند اما در نیمه دوم اینطور نبودند. هرچند موقعیت هایی هم خلق کردیم. در این نتایج، این خطر هست که تیم بخوابد. مهمترین مسئله این بود که بازی را بردیم.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر مهدی ترابی بعد از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت عنوان کرد: بازی بسیار خوبی بود، برای ما مهم سه امتیاز بود که خدا را شکر توانستیم از آن خود کنیم. فشردگی بازی‌ها باعث شده بود که در نیمه دوم کم بیاوریم، اما در مجموع موفق شدیم با ارائه یک بازی خوب مقابل سپیدرود پیروز شویم.طبق خبر ورزشی شهر خبر وی راجع به صحنه‌ای‌ که داور ابتدا خطای روی او را پنالتی اعلام کرد، اما در ادامه با مشورت با داور خط نظرش را عوض کرد، گفت: این صحنه پنالتی بود و نمی‌دانم چرا داور خط نظر داور را برگرداند.

 

اخبار ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.