به گزارش پارس نیوز، 

پس از غیبت در دیدار با سپیدرود رشت علیرضا بیرانوند، امروز پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد. دروازه بان شماره یک تیم پرسپولیس و تیم ملی ایران در تمرین سبکی که برانکو برای شاگردانش در نظر گرفته بود حضور یافت و در مقابل هواداران پرسپولیس آمادگی خود را نمایان کرد.

 

او که با مصدومیت از ناحیه عضله پا مواجه است، برای امروز کار با توپ را انجام داد و در تمرینات کششی و بدنسازی نیز با آمادگی کامل حاضر شد اما بازیکنان تیم پرسپولیس به واسطه درخشش بوژیدار رادوشوویچ شوخی های جالبی را با علیرضا بیرانوند انجام میدادند. علی بیرو که یکی از شوخ طبع ترین بازیکنان تیم پرسپولیس است این بار سوژه شوخی و خنده همبازیانش شد. آن ها نمایش خوب رادوشوویچ مقابل سپیدرود را دست مایه طنزی قرار داده بودند و به بیرانوند می‌گفتند با توجه به مصدومیت تو و درخشش رادو در دربی نیمکت نشین خواهی شد.

 

بیرانوند نیز که از قدوقامت بلندی بهره میبرد و در پرش هم جز برترین دروازه‌بانان فوتبال ایران است سعی میکرد تا با آمادگی اش پاسخ آنان را بدهد. او چند بار به آسمان پرید تا دوربین هلی شاتی که تمرین پرسپولیس را فیلم‌برداری می‌کرد را بگیرد که البته این عملیات غیر ممکن با موفقیت به پایان نرسید.

 

 

 

در نهایت بیرانوند به دلیل درد جزیی که در قسمت عضله پا داشت زود‌تر از بقیه تمرین را ترک کرد اما حضورش در تمرین و انجام کار با پا باعث شد تا پرسپولیسی ها امیدوار باشند ستاره این فصلشان در مقابل استقلال به میدان برود.

 

بیرانوند این فصل در مسابقات لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت های آسیا جز بهترین بازیکنان بوده و نقش مهمی در موفقیت های تیم پرسپولیس داشته است. حالا او که خود میداند دربی پایتخت حساس ترین بازی فصل پرسپولیس است و میتواند تکلیف قهرمانی را تا حدی مشخص کند، تمام تلاشش را خواهد کرد تا به عنوان گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در این بازی نیز بدرخشد و تیمش را رو به جلو هدایت کند.