به گزارش پارس نیوز، 

هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در جریان است و روز گذشته هم به واسطه نتایجی که رقم خورد، تغییراتی در جدول رده‌بندی ایجاد شد که صعود پرسپولیس و استقلال به رتبه‌های اول و دوم جدول بود. روز قبل از آن هم تراکتورسازی توانسته بود به واسطه برتری مقابل پدیده موقتاً به جایگاه نخست جدول برسد و حالا در مکان سوم ایستاده است.

معادلات بالای جدول به قدری پیچیده شده که سپاهان 2 هفته پس از صدرنشینی خود در حالی به رتبه چهارم جدول سقوط کرده که تا کنون در لیگ هجدهم تجربه چنین جایگاهی را نداشته است.

شاگردان قلعه‌نویی به جز هفته اول لیگ که به خاطر تساوی مقابل نفت آبادان در رتبه دهم جدول قرار گرفتند دیگر هرگز در رتبه‌ای پایین‌تر از سوم جدول نبودند و حضورشان در جایگاه چهارم برای اولین بار در فصل جاری اتفاق می‌افتد.

البته سپاهانی‌ها یک بازی کمتر از سایر مدعیان دارند که مربوط به بازی معوقه با ذوب آهن است و قرار است در طول تعطیلات نوروز برگزار شود که در صورت تساوی در آن بازی جایگاه تراکتورسازی در رتبه سوم جدول را خواهند گرفت ولی همچنان به واسطه تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال پایین‌تر از این تیم خواهند بود.

در صورت پیروزی سپاهان در دربی اصفهان این تیم به صدر جدول برمی‌گردد و به لطف تفاضل گل بیشتر هم امتیاز با پرسپولیس در این جایگاه قرار خواهد گرفت.