به گزارش پارس نیوز، 

پپ گواردیولا اعتراف کرد که اگر شاگردانش موفق به بالای سر بردن جام قهرمانی چمپیونزلیگ نشوند، کارنامه او در باشگاه سیتی به عنوان کارنامه‌ای ناموفق ارزیابی خواهد شد. پپ نشان داد که می‌داند برای راضی نگه داشتن همه باید در لیگ قهرمانان به قهرمانی برسد. پپ به عنوان سرمربی بارسلونا دو بار قهرمان چمپیونزلیگ شده ولی در دوران حضور در بایرن مونیخ نتوانسته به این موفقیت دست یابد.

 

 

به همین علت بود که بسیاری از هواداران بایرن مونیخ از پپ ناراضی بودند و حالا در سیتی هم اوضاع بر همان منوال است و پپ خود اعتراف می‌کند که به شدت تحت فشار قرار دارد و با وجود همه موفقیت‌ها و افتخاراتی که در دوران حضورش در منچسترسیتی بدست آورده، اگر قهرمانی چمپیونزلیگ را برای این تیم بدست نیاورد، همه از دوران حضورش در این تیم به عنوان دوران ناکام یاد خواهند کرد.

 

گواردیولا در این باره گفت:" در بایرن مونیخ هم اوضاع همین بود و اینجا هم همین است. خیلی‌ها می‌گفتند دوران حضور من در بایرن مونیخ با ناکامی همراه بوده چون نتوانسته بودیم به هیچ فینالی راه پیدا کنیم".

 

 

پپ در ادامه گفت:" ولی من این را از خوش‌شانسی خودم می‌دانم که استانداردهایم اینقدر بالا است. باید این را بپذیرم و برای رسیدن به انتظارات تلاش کنم. ولی یادتان باشد که ما آنقدر موفقیت بدست آورده‌ایم که تعداد زیاد موفقیت‌ها باعث شده مردم فکر کنند موفقیت تیم یک موضوع عادی است ولی واقعیت اینطور نیست".

 

گواردیولا ر ادامه اضافه کرد:" سه سال تلاش ما در این باشگاه اگر در چمپیونزلیگ قهرمان نشویم یکدفعه از دوران موفق به دوران فاجعه‌بار تبدیل خواهد شد. من این را می‌دانم. من با این ماجرا صد در صد مخالفم ولی چه کار می‌شود کرد؟ باید واقعیت را پذیرفت و به تلاش ادامه داد".