به گزارش پارس نیوز، 

«امیرحسین صادقی» روز پنجشنبه درباره تساوی استقلال ایران برابر العین امارات در دومین هفته از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال استحقاق پیروزی برابر العین را داشت اما فرصت های این تیم تبدیل به گل نشد تا در عین شایستگی از کسب سه امتیاز کامل مسابقه محروم شود.

تیم های فوتبال استقلال ایران و العین امارات روز سه شنبه (21 اسفندماه) در روزشگاه آزادی برابر یکدیگر قرار گرفتند و آبی پوشان در حالی که یک بر صفر جلو بودند در نهایت برابر حریف خود با تساوی یک بر یک متوقف شدند. شاگردان وینفرد شفر در دیدار نخست خود در لیگ قهرمانان آسیا همچنین برابر الدحیل قطر در دوحه نتیجه را سه بر صفر واگذار کردند.

وی افزود: استقلال نسبت به نیم فصل اول پیشرفت زیادی داشته است ولی عملکرد آبی پوشان در لیگ قهرمانان در مسیری قرار دارد که شاید منجر به موفقیت در این دوره نشود. با این حال شاگردان وینفرد شفر می توانند در لیگ برتر به موفقیت برسند.

مدافع اسبق استقلال خاطرنشان کرد: هواداران استقلال باید صبور باشند و بدانند این تیم پوست اندازی کرده است و برای تبدیل شدن به تیمی که انتظارش را می کشند، نیاز به زمان دارد. در این راه نقش هواداران بسیار پررنگ است.

صادقی تصریح کرد: بازیکنان خارجی که استقلال در نیم فصل دوم به خدمت گرفته، نفراتی توانمند، با کیفیت فنی بالایی هستند که به خوبی در این تیم جا افتاده اند. این بازیکنان خواهند توانست در مسابقاتی که پیش روی استقلال است، کمک زیادی به آبی پوشان کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا می تواند به مرحله بعدی راه پیدا کند یا خیر گفت: شانس استقلال روی کاغذ کم است اما این تیم همواره نشان داده که می تواند دست به کارهای بزرگ بزند. در ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا آبی پوشان باید بدانند حق اشتباه ندارند و نباید راحت امتیاز از دست بدهند.

صادقی در پایان گفت: فشردگی مسابقات لیگ برتر می تواند برای استقلال و تیم های دیگر ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشکل ساز باشد و امیدوارم مسوولان سازمان لیگ فوتبال همکاری های لازم را با این تیم ها انجام دهند تا نمایندگان ایران در این رقابت ها بتوانند با آمادگی کامل شر کت کنند.