به گزارش پارس نیوز، 

ایرج عرب در مورد شکست شب گذشته پرسپولیس مقابل السد قطر اظهار داشت: از بازی بازیکنان‌مان و همچنین عملکرد کادرفنی رضایت کامل دارم. پرسپولیس شب گذشته در حد خودش ظاهر شد. همه می‌دانند السد از تیم ملی قطر هم قوی‌تر است، ولی ما شب گذشته عالی بودیم و عالی بازی کردیم، اما عدالت فوتبال رعایت نشد.

وی درباره گل آفسایدی که السد به پرسپولیس زد و اینکه چرا در لیگ قهرمانان آسیا در دو بازی گذشته پرسپولیس دو گل روی اشتباهات داوری دریافت کرده، عنوان کرد: بعد از بازی با پاختاکور و گل آفسایدی که در تهران خوردیم به AFC نامه زدیم و از داوری شکایت کردیم. ۴۸ ساعت بعد AFC جواب نامه ما را داد و اعلام کرد دقت لازم صورت می‌گیرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: امروز حتما دوباره به AFC نامه می‌زنیم و شکایت خود را اعلام می‌کنیم. اینطور نیست که اجازه بدهم حق پرسپولیس و هوادارانش خورده شود. ما دوباره مکاتبه می‌کنیم تا به این صورت حق پرسپولیس پایمال نشود.

عرب در واکنش به اینکه بعد از شکست شب گذشته پرسپولیس مقابل السد، کار صعود این تیم به دور بعد سخت شد، گفت: امیدواریم که در ادامه نتایج خوبی بگیریم. ما مقابل السد عالی بودیم و در ادامه هم همینطور خواهیم بود. با امید به خدا به آینده امیدوار هستیم.

وی در مورد سفرش به سوییس برای شرکت در دادگاه CAS در مورد پرونده جنجالی سوپرجام تاکید کرد: با اینکه آخر سال است و سرمان خیلی شلوغ است، اما به خاطر دفاع از حق پرسپولیس پنج‌شنبه عازم سوییس می‌شوم تا جمعه در دادگاه حضور پیدا کنیم.