به گزارش پارس نیوز، 

ایمان مبعلی در خصوص مطلبی که از وی در سایت  «ورزش ۳» درج شده می‌گوید: بنده خیلی کم مصاحبه می کنم، اما با درخواست برنامه ٩٠ خودم را متقاعد کردم که با توجه به بازتاب خداحافظی در ورزشگاه غدیر، یادی از گذشته کنم و مروری بر کارنامه فوتبالی ام داشته باشم. البته بعد از این مصاحبه جنجال‌هایی بین هواداران سرخابی شکل گرفت تا اینکه اعلام کردم بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، استقلال را دوست دارم. 

مربی تیم فولاد خوزستان در ادامه اظهار داشت: ظهر امروز البته متوجه شدم که این صحبت ها به خوبی منتشر نشده و جا دارد از این طریق بگویم که من هرچه دارم از فولاد و هوادارانش است و مانند همان روزهایی که عاشقانه در گرما و سرما با پیراهن فولاد خوزستان در مستطیل سبز تلاش می کردم، اکنون به لطف خداوند کار مربیگری را در فولاد شروع کرده ام. من در این باشگاه فوتبال حرفه ای را استارت زدم، جام قهرمانی را بالای سر بردم، به تیم ملی رفتم و لژیونر شدم. به همین دلیل فولاد را خانه اول و آخر خودم می دانم. 

وی همچنین در خصوص دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اظهار داشت: بازیکنان ما توانایی بسیار بالایی دارند، آنها در تبریز تراکتور را شکست دادند و پرسپولیس را شکست دادند و اینبار هم برای ۳ امتیاز هم قسم شده اند. با توجه به اینکه برای اولین بار در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان بازی می کنیم، جو بسیار خوبی در تیم حاکم شده و انشالله با حمایت پرشور هواداران یک روز بسیار خوب را در این ورزشگاه ثبت می کنیم.