به گزارش پارس نیوز، 

رأی محرومیت گادوین منشا شکسته شد، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد. سازمان لیگ ابتدا اعتقاد داشت باید موضوع در داخل باشگاه حل شود. استقلالی‌ها هم در تلاش بودند تا جلسه‌ای با حضور منشا تشکیل دهند ولی وقتی کمیته اخلاق تصمیم به محرومیت این بازیکن گرفت آبی‌ها به دفاع از مهاجم خود پرداختند. در جلسه‌ای که روز پنج‌شنبه با حضور منشا، فتحی و مسئولان کمیته اخلاق برگزار شد در این باره بحث شد و آن‌ها تأکید داشتند باشگاه‌ها اگر در این زمینه رسیدگی لازم را انجام دهند دیگر لازم نیست چنین پرونده‌هایی به کمیته اخلاق کشیده شود. 

در طول این نشست طرفین استدلال و صحبت‌های خود را داشتند. مسئولان کمیته اخلاق تأکید داشتند این نوع رفتار زیبنده فوتبالیست نیست و در عین حال هم حرکت آن هوادار را محکوم کردند. صحبت آبی‌ها این بود که چرا نباید فردی که این کار را کرده پیدا شود و به تخلف او هم رسیدگی شود. منتها خود مسئولان استقلال هم تأیید کردند واقعاً پیدا کردن طرفدار خاطی کار سختی است ولی خودشان در این زمینه اقداماتی کرده‌اند. 

مسئولان استقلال در جلسه همچنین از این گفتند که کاش چنین جلسه‌ای پیش از محرومیت منشا برگزار می‌شد ولی تأکید مسئولان کمیته اخلاق هم این بود که محرومیت موقت بوده و طبیعتاً با حضور منشا رأی نهایی صادر می‌شد. مهاجم نیجریه‌ای استقلال هم در این جلسه و در دفاع از خود گفت هرگز سابقه این رفتار‌ها را نداشته و فقط از خود دفاع کرده است. او همچنین از این گفت که ضربه‌ای هم به سر او وارد شد و طبیعی بود واکنش نشان دهد. فتحی مدیرعامل استقلال هم تأکید کرد منشا بازیکن آرامی است و همیشه در زمین مسائل اخلاقی را رعایت می‌کند. او از این گفت که در استقلال همواره تإکیدشان این بوده که چه در زمین و چه خارج از زمین مسائل اخلاقی را رعایت کنند.