به گزارش پارس نیوز، 

در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران تیم استقلال تهران مقابل نفت مسجد سلیمان صف‌آرایی کرد و در این دیدار پیروز شد. اما برای چندمین بار کیفیت ویدئویی این بازی در ورزشگاه آزادی SD بود و این در حالی است که دیدارهای پرسپولیس در همین ورزشگاه با کیفیت HD پخش می‌شود.

بسیاری از ورزشگاه‌های حال حاضر ایران نه تنها از کیفیت چمن مناسبی برخوردار نیستند بلکه در بحث کیفیت فیلمبرداری نیز گاهاً بسیار ابتدایی و بی کیفیت عمل می‌کنند. بالطبع هر تیمی در این زمین‌ها بازی می‌کند کیفیت فیلمبرداری در همان حد ضعیف باقی می‌ماند.

اما این قضیه در ورزشگاه آزادی به گونه‌ای دیگر دنبال می‌شود. صدا و سیما بازی‌های پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را با کیفیت HD پخش می‌کند اما در کمال تعجب دیدارهای استقلال در همین ورزشگاه همچنان با کیفیت SD پخش می‌شود و از همین رو موجب اعتراض شدید هواداران این تیم شده است.

دیدار امروز استقلال و نفت مسجد سلیمان نیز به صورت SD پخش شد و بازی استقلال و ذوب آهن نیز به همین منوال در اختیار مخاطبان قرار گرفت. مشخصاً صدا و سیما باید وضعیت کنونی را تغییر دهد چراکه در غیراینصورت شائبه تبعیض میان دو تیم را تقویت خواهد کرد.