به گزارش پارس نیوز، 

ساعتی قبل یکی از رسانه های ورزشی مطلبی را منتشر کرد، مبنی بر اینکه " باشگاه پرسپولیس در جدیدترین اقدام که حتی شاید بتوان آن را یکی از عجیب‌ترین اقدامات هم عنوان کرد معرفی یک کارمند بازنشسته این باشگاه به عنوان کارمند قراردادی به بانک است تا این فرد بتواند با استفاده از نام پرسپولیس وام بانکی بگیرد! در حالی که طبق قانون بازنشستگان نمی‌توانند کارمند قراردادی باشند و تنها می‌توانند در سمت مشاور کار خود را ادامه دهند اما این بار باشگاه پرسپولیس سنت‌شکنی کرد و یک بازنشسته که با عنوان مشاور در این باشگاه فعالیت می‌کند را به عنوان کارمند قراردادی معرفی کرده و نامه‌ای در این باره برای بانک ارسال شده تا این فرد بتواند وام بانکی بگیرد"(خبرگزاری فارس )

در زیر عکس امضا محمد پاشا، ذیحساب باشگاه پرسپولیس دیده می شود و برای پیگیری این موضوع با او گفتگو کردیم و وی بیان کرد: همچین چیزی وجود ندارد و درست نیست. من از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم و فکر می کنم که دروغ باشد.

برای پیگیری های بیشتر در صدد گفتگو با پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی پرسپولیس و ایرج عرب، سرپرست این باشگاه بودیم که آنها حاضر به پاسخگویی نبودند.