به گزارش پارس نیوز، 

در ابتدای فصل جاری بود که سید مجید حسینی، امید ابراهیمی، سرورجباروف، مامه بابا تیام و امید نورافکن استقلال را ترک کرده و راهی تیم های دیگر شدند و همین موضوع باعث شد تا هم مدیریت وقت این باشگاه و هم کادر فنی آبی پوشان دچار چالش‌هایی شوند.

از روزی که این بازیکنان جدا شدند باشگاه استقلال برای جایگزینی این نفرات هزینه‌های زیادی متحمل شد و در نهایت یک نیم فصل را از دست داد تا به ثبات برسد. همین تجربه کافی بود تا سرمربی تیم فوتبال استقلال در آخرین نشست خود با مدیرعامل باشگاه خواسته‌هایی را داشته باشد.

شفر در نشست خود با فتحی از مدیرعامل استقلال خواسته تا قرارداد بازیکنانی که در پایان فصل به پایان می‌رسد را تمدید کنند و از حالا به فکر آخر فصل باشند که اتفاقات زمان مدیریت گذشته رخ ندهد.مدیرعامل باشگاه استقلال هم در این نشست به شفر اعلام کرده باشگاه تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان مد نظر وی انجام خواهد داد.

در پایان فصل قرارداد بازیکنانی مثل سیدمهدی رحمتی،سید حسین حسینی روزبه چشمی، امید نورافکن و پاتوسی(قرضی)ووریا غفوری، پژمان منتظری و... به پایان می‌رسد و شفر از باشگاه خواسته تا باشگاه تکلیف این بازیکنان را روشن کند. نفراتی مثل شجاعیان، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی،محمد دانشگر، مرتضی تبریزی و... با آبی پوشان قرارداد دارند.