به گزارش پارس ، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، چوی کانگ هی سرمربی تیم ملی کره جنوبی دراین کنفرانس گفت: تمرکز تیم ملی کره فقط روی بازی مقابل ایران و شکست دادن ایران است و بازیکنان ما آماده ارائه بهترین بازیشان هستند و از نظر فیزیکی و تعادل تیمی در بهترین شرایط قرار دارند.

سپس رسانه ها سوالاتشان را از وی پرسیدند که اولین سوال مربوط به ترکیب تیم ملی کره جنوبی بود. چوی در این باره گفت: مشکلاتی داریم که در پی حل کردنشان هستیم. البته بازیکنان جایگزین زیادی را برای غایبان احتمالی دارم اما به عنوان سرمربی تیم ملی کره جنوبی هیچ نگرانی برای بازی فردا نخواهم داشت. هر کدام از بازیکنان من درترکیب قرار بگیرند، بهترین نمایش را خواهند داشت. به عنوان من بازیکنی به نام « کیم چی او» دارم که اگر در بازی بتواند گل بزند مشکل خاصی نخواهند داشت. ما انگیزه داریم که این بازی خانگی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و بازیکنان ما در روزهای گذشته تمرینات شادابی را داشته اند تا در مقابل ایران به میدان بروند.

سرمربی کره جنوبی در پاسخ به سوال یک خبرنگار ایرانی مبنی بر اینکه چرا با صحبت هایش بازی فوتبال که از نظر فیفا باید جوانمردانه و زیبا باشد را به جنگ تبدیل کرده است گفت: نمی خواهم درباره ماجرای انعکاس صحبتهایم درباره کی روش و تیم ملی ایران صحبت کنم که باعث واکنش سرمربی ایران شد. من نمی دانم حرفهایم چطور منعکس شد اما به هر ترتیب همه چیز در حال حاضر به پایان رسیده و باید به فکر انجام یک بازی زیبا باشیم. فردا بازی آخرما در مسابقات مقدماتی جام جهانی است که باید آن را ببریم و به بهترین شکل مسابقات را به پایان برسانیم.

چوی درباره وضعیت آب و هوایی اولسان در حین بازی گفت: مثل اینکه هوا بارانی است اما هرچقدر هم باران ببارد، برای ما مهم نیست. ما بازی خودمان را انجام می دهیم و کاملا آماده هستیم. همه چیز برای برگزاری یک بازی خوب مهیاست و ما هم آماده ایم.

در پایان « کیم چی او» مهاجم کره جنوبی که در کنفرانس حاضر شده بود درباره بازی مقابل ایران گفت: من و هم تیمی هایم تلاش می کنیم تا بهترین بازی خودمان را به نمایش بگذاریم و هدفمان این است که با تعداد گلهای بالا، ایران را شکست دهیم و در بهترین شرایط به جام جهانی صعود کنیم.