به گزارش پارس نیوز، 

در هرکجای دنیا اگر به فرمان پلیس توجه نکنی یا به هر بهانه‌ای به کسی توهین کنی یا او را کتک بزنی، پلیس به دست هایت دستبند می‌زند و تا بازداشتگاه همراهیت می‌کند. اما به نظر می‌رسد در کشور ما سلبریتی‌ها فکر می‌کنند اگر به فرمان پلیس توجه نکنند یا فردی را کتک بزنند، محبوب ترند. گواه این ادعا هم می‌تواند رفتار چند روز اخیر چند فوتبالیست باشد که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت.

۱- ماجرای درگیری علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس با معاون باشگاه استقلال که به شکسته شدن بینی معاون باشگاه استقلال منجر شد. هرچند حقیقی برای چند ساعتی در کلانتری بود، اما خیلی زود به لطف سلبریتی بودن از کلانتری با قید وثیقه آزاد شد. بعد هم لایو اینستاگرامی گذاشت که نشان می‌داد ذره‌ای پشیمانی در رفتارش نیست.

بیشتر بخوانید:عواقب حقوقی اقدام فرهاد مجیدی مقابل پلیس/ وکیل پایه‌یک دادگستری پاسخ می‌دهد+ جزئیات

۲- فرهاد مجیدی بازیکن سابق استقلال به خاطر سرعت بالا توسط پلیس متوقف شد اما از دادن تست الکل به دلیل این که مربی استقلال است خودداری و با پلیس مجادله کرده و از پلیس فیلم هم گرفته و پخش کرده است که چرا خودروی او را متوقف کرده و از او خواسته که تست الکل بدهد. در همین حال پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به ویدئویی که فرهاد مجیدی از مواجهه اش با پلیس در بزرگراه منتشر کرده واکنش نشان داده و تاکید کرده است قانون برای همه افراد یکسان اجرا می‌شود. در همین حال دیشب خبر ورزشی تلویزیون از عذرخواهی فرهاد مجیدی از پلیس راهور خبر داد.

کاربری نوشت: «نباید اقتدار پلیس پایین بیاد. مجیدی اگر توی آمریکا چنین می‌کرد، رسانه‌ها نابودش می‌کردن. البته اگر از شلیک پلیس زنده مونده بود». کاربر دیگری نوشت: «باید به این پلیس آفرین گفت که از عواقب برخورد با یک چهره فوتبالی نترسید و قانون رو اجرا کرد.»